Rozwijaj i skaluj swój biznes dzięki kompleksowej platformie wspierającej pracę biur księgowych
Wypróbuj za darmoPrzejmowanie i delegowanie spraw w systemie 5 ways… jest przydatne w pracy zespołowej. Pozwala to na efektywne zarządzanie zgłoszeniami i przypisywanie ich innym użytkownikom.
Sprawy (zgłoszenia), przesyłane przez klientów, czy to z formularza obsługi spraw, czy bezpośrednio z konta klienta systemu 5 ways… trafiają do zakładki DO PRZYDZIELENIA.
Następnie z zakładki DO PRZYDZIELENIA, użytkownicy mają dwie możliwości:
przejąć sprawę (zgłoszenie) samodzielnie, będąc zalogowanym na swoim koncie poprzez wybranie opcji PRZEJMIJ;
delegować sprawę innemu użytkownikowi poprzez wybranie opcji DELEGUJ.
Sprawę delegować można do każdego użytkownika. Wówczas trafi ona do zakładki MOJE SPRAWY. Kolejno użytkownik może:
wysłać bezpośrednio sprawę do klienta - dotyczy użytkowników o uprawnieniach admina, eksperta, specjalisty;
napisać wersję odpowiedzi, którą następnie będzie mógł wysłać do akceptacji innemu ekspertowi - dotyczy użytkowników o uprawnieniach: eksperta, specjalisty lub praktykanta.
Możliwość akceptacji spraw posiada tylko użytkownik o uprawnieniach eksperta oraz administrator.
Sprawy oczekujące na akceptację trafiają do zakładki DO AKCEPTACJI. Podczas ich weryfikacji użytkownik z uprawnieniami eksperta ma kilka możliwości w zakresie akcji, jakie wybierze:
Istotną kwestią jest wyświetlanie danych osoby, która odpowiada klientowi w danej sprawie. W systemie 5 ways… dostępne są dwie możliwości:
Osobę reprezentującą można przydzielić podczas dodawania użytkownika z poziomu dashboardu (zakładka HOME) po wybraniu opcji UŻYTKOWNIK+ lub z poziomu zakładki USTAWIENIA » UŻYTKOWNICY » DODAJ. Następnie należy rozwinąć pole OSOBA REPREZENTUJĄCA i z dostępnej listy wybrać odpowiedniego użytkownika.
Osobę reprezentującą można również nadać lub zmienić poprzez modyfikację już dodanego użytkownika. W tym celu należy przejść do zakładki USTAWIENIA » UŻYTKOWNICY, kliknąć w żądanego użytkownika i w sekcji dotyczącej osoby reprezentującej wybrać odpowiedniego eksperta.
Delegowanie spraw zdecydowanie usprawnia zarządzanie zespołem i podział obowiązków względem pracowników. Dzięki możliwości delegowania w szybki sposób można rozdysponować sprawy przesyłane od klientów, do odpowiednich pracowników, zależnie od kompetencji, umiejętności czy doświadczenia. W systemie 5 ways… odbywa się to za pomocą jednego kliknięcia.
Rozwijaj i skaluj swój biznes dzięki kompleksowej platformie wspierającej pracę biur księgowych
Wypróbuj za darmoKażdy użytkownik może być pewny, że nasza praca nad systemem trwa nieustannie. Codziennie pracujemy nad tym, aby 5 ways... był nie tylko funkcjonalny, ale także dostosowany do najnowszych trendów. Gdzie znaleźć informacje o aktualizacjach? Przeczytaj!
Raporty z ankiet w systemie 5 ways... są aktualizowane w czasie rzeczywistym, co oznacza, że po udzieleniu odpowiedzi na pytania przez respondenta, wyniki trafiają automatycznie do systemu. Jak są prezentowane raporty? Sprawdź!
Czat do wpięcia w stronę internetową, system obsługi spraw, czy też ankiety, to narzędzia, które wspierają sprzedaż w systemie 5 ways... W jaki sposób? Dlaczego warto z nich skorzystać? Przeczytaj artykuł i znajdź odpowiedź na te pytania!
Aby usprawnić zbieranie opinii klienckich oraz pomysłów na nowe usługi za pomocą ankiet system 5 ways... umożliwił wpięcie ankiety bezpośrednio w stronę internetową w formie widgetu. Zatem jak wpiąć ankietę w swoją stronę internetową? Sprawdź!
Relacje z klientami to istotny element biznesu. Mają znaczenie m. in. w sprzedaży dóbr i usług, czy też doradztwie online. Jak może być prowadzona obsługa klientów w systemie 5 ways...? Z jakich narzędzi można skorzystać? Sprawdź!
Aktualizacja danych w ankietach dotycząca między innymi zmiany treści pytań dokonuje się automatycznie. Jak natomiast wygląda kwestia raportów z ankiet? Czy uzupełniane są o odpowiedzi respondentów w czasie rzeczywistym? Sprawdź!
Widgety, które system 5 ways... oferuje, mają rozbudowane edytory z możliwością personalizacji i dostosowania wyglądu do potrzeb użytkownika. Nie inaczej jest jeśli chodzi o czat do wpięcia w stronę internetową. Jak go zatem spersonalizować? Sprawdź!
Widgety, które oferuje system 5 ways... są łatwe do wpięcia w stronę internetową nawet przez osobę niedoświadczoną. Jak zatem wpiąć formularz obsługi spraw w swoją stronę? Jakie korzyści płyną z jego posiadania? Przeczytaj i dowiedz się!
Każdy profesjonalny system do komunikacji powinien posiadać dedykowane miejsce, w którym przechowywane byłyby dane klientów. W 5 ways... jest to zakładka Klienci. Jakie możliwości daje? Jak edytować wprowadzone dane? Przeczytaj i dowiedz się!