Rozwijaj i skaluj swój biznes dzięki kompleksowej platformie wspierającej pracę biur księgowych
Wypróbuj za darmoW systemie 5 ways… chcąc pracować zespołowo, administrator oraz osoby do tego uprawnione mogą dodawać kolejnych użytkowników do zespołu i nadawać im określone uprawnienia.
Dodanie użytkownika może odbyć się na dwa sposoby:
Podczas dodawania pierwszego użytkownika wyświetli się jednorazowo okno z informacją, którą należy zatwierdzić.
Po wykonaniu tej czynności pojawi się możliwość dodania nowego użytkownika za pomocą akcji DODAJ.
Po kliknięciu w ten przycisk otworzy się okno, w którym należy uzupełnić informacje o użytkowniku, takie jak:
e-mail;
imię;
nazwisko;
numer telefonu;
opis - krótka charakterystyka danego użytkownika, która jest widoczna dla klienta w ramach szczegółów sprawy;
rola - zależnie od kompetencji pracownika za ich pomocą można mu nadać odpowiednie uprawnienia. Wyróżnia się następujące role: EKSPERT, SPECJALISTA, PRAKTYKANT;
osoba reprezentująca - wskazanie osoby, pod której imieniem i nazwiskiem będą widoczne odpowiedzi przygotowane przez danego pracownika w ramach obsługi spraw;
grupa - możliwość przydzielenia pracownika do utworzonej grupy pracowniczej;
zarządzanie użytkownikami - funkcja możliwa do włączenia dla użytkowników z uprawnieniami eksperta, która daje możliwość: dodawania nowych pracowników, modyfikacji danych i ról, blokowania użytkowników.
użytkownik zablokowany - możliwość zablokowania użytkownika.
Rolę należy wybrać podczas dodawania nowego użytkownika, przechodząc do zakładki USTAWIENIA » UŻYTKOWNICY » DODAJ w polu ROLA. Role, które mamy do wyboru to: EKSPERT, SPECJALISTA i PRAKTYKANT. Czym charakteryzuje się każda z nich, wyjaśniamy poniżej.
Zakładki, do których mają dostęp użytkownicy, to:
Dostępne funkcje z zakresu obsługi klientów, z których mogą skorzystać pracownicy, to:
W każdym momencie można dokonać także edycji konkretnych, wcześniej przypisanych ustawień, jak również zablokować danego użytkownika na określony czas.
Dokonanie zmian w ustawieniach pracownika możliwe jest poprzez przejście do zakładki USTAWIENIA » UŻYTKOWNICY, gdzie z listy użytkowników należy wybrać tego, którego dane chcemy zmodyfikować i kliknąć w pole z jego nazwiskiem. Otworzy się wówczas okno edycji. Po dokonaniu zmian, w celu ich zapisania należy zatwierdzić je przyciskiem ZAPISZ.
Administrator konta lub ekspert posiadający możliwość zarządzania pozostałymi użytkownikami może zablokować innego użytkownika w przypadku takiej konieczności (np. w wyniku zakończenia współpracy z danym użytkownikiem). Zablokowany zostanie dostęp do konta, czyli do jakichkolwiek danych i czynności w serwisie 5 ways…
Użytkownik posiadający możliwość zarządzania innymi użytkownikami nie może zablokować innego eksperta, który również ma możliwość zarządzania użytkownikami.
Aby zablokować użytkownika, należy przejść do zakładki USTAWIENIA » UŻYTKOWNICY, a następnie wybrać danego użytkownika i przejść do jego edycji. Na dole okna przy pozycji ZABLOKOWANY należy przesunąć suwak.
W każdym momencie można także przywrócić konto zablokowanego użytkownika, odblokowując mu ponownie dostęp, w ten sam sposób.
Rozwijaj i skaluj swój biznes dzięki kompleksowej platformie wspierającej pracę biur księgowych
Wypróbuj za darmoKażdy użytkownik może być pewny, że nasza praca nad systemem trwa nieustannie. Codziennie pracujemy nad tym, aby 5 ways... był nie tylko funkcjonalny, ale także dostosowany do najnowszych trendów. Gdzie znaleźć informacje o aktualizacjach? Przeczytaj!
Jedną z funkcji, jakie oferuje system 5 ways... jest etykietowanie spraw, co znacząco ułatwia identyfikację, organizację i śledzenie postępów. Jak utworzyć nową etykietę? W których zakładkach można dodać etykietę do sprawy? Przeczytaj i dowiedz się!
Ikona użytkownika to jeden z ważniejszych elementów w personalizacji konta. Dzięki temu w szybki sposób możliwa jest identyfikacja i zlokalizowanie go w systemie. Jak ją ustawić i jak edytować aktualny awatar? Przeczytaj i dowiedz się!
Aby usprawnić obsługę klienta, 5 ways… oferuje szablony odpowiedzi, które mogłyby być wysyłane klientom w podobnych sprawach. Jak z nich skorzystać? Jak dokonywać edycji szablonów? Przeczytaj artykuł i znajdź odpowiedź na te pytania!
System 5 ways… wspiera zarówno pracę w pojedynkę jak i pracę zespołową. Jak przejść na pracę zespołową? Jak dodać konto dla pracownika? Jakie role można mu nadać? Kim jest osoba reprezentująca? Przeczytaj poniższy artykuł i dowiedz się!
W systemie 5 ways… automatycznie aktualizowane są statusy spraw w zależności od działań podejmowanych w panelu eksperta. Umożliwia to śledzenie postępów sprawy przez eksperta jak i klienta. Jak wygląda zmiana statusów spraw w systemie 5 ways...? Sprawdź!
Możliwość dostosowania interfejsu do własnych potrzeb może znacząco ułatwić pracę w systemie każdemu użytkownikowi. Jak wygląda zarządzanie interfejsem w systemie 5 ways...? Jakie udogodnienia czekają na użytkownika? Przeczytaj i sprawdź!