Rozwijaj i skaluj swój biznes dzięki kompleksowej platformie wspierającej pracę biur księgowych
Wypróbuj za darmoSystem 5 ways… można wykorzystać do skutecznego wspierania procesu sprzedaży, niezależnie od tego, czy oferuje się produkty, czy usługi. 5 ways… otwiera drzwi do różnorodnych możliwości, pozwalając na sprzedaż praktycznie wszystkiego.
System udostępnia narzędzia wspomagające sprzedaż m. in.:
Z funkcji oferowanych przez system 5 ways…, które usprawnią działalność e-commerce, należy wymienić:
Czat do wpięcia w stronę internetową jest narzędziem przygotowanym do zanonimizowanego kontaktu w czasie rzeczywistym. W branży e-commerce może służyć do odpowiadania na krótkie, bieżące sprawy dotyczące produktów, ich specyfiki, czy też metod wysyłki.
Widget czatu podlega pełnej personalizacji, jeśli chodzi o wygląd i treści. Do istotnych cech należy możliwość ustawienia własnego powitania w formie pojawiającego się nad widgetem dymku zachęcającego do kliknięcia, jak również dostosowanie okna rozpoczęcia rozmowy, gdzie przed samą konwersacją klient może podać wybraną informację, np. nick, imię, temat rozmowy.
Więcej na temat wpięcia czatu w stronę internetową w artykule: Czat dla klientów w systemie 5 ways….
Zdecydowana przewaga formularza obsługi spraw w stosunku do czatu w przypadku użytkowania w branży sprzedażowej to możliwość bezpośredniej wyceny i płatności za produkt / usługę w sprawie.
Integracja z Autopay umożliwia wysłanie do klienta linku do płatności, a po opłaceniu szybkie jej przetworzenie, tak by pieniądze trafiły sprawnie na konto sprzedającego. Łącząc te działania z integracją wFirma klient może automatycznie po dokonaniu płatności otrzymać fakturę z możliwością pobrania.
Formularz w ramach systemu obsługi spraw sprawdzi się więc w przypadku, gdy użytkownik chce mieć na swojej stronie widget zarówno do kontaktu, jak i do dokonywania transakcji bezpośrednio w rozmowie.
Dodatkowo formularz można wysłać za pomocą linku, więc tę formę obsługi zapytań sprzedażowych można udostępniać poza stroną internetową - w konwersacji mailowej, w social mediach, itp.
Ankiety w systemie 5 ways… również stanowią niezwykle przydatne narzędzie dla osób prowadzących sprzedaż e-commerce. Umożliwiają przeprowadzanie badań satysfakcji klientów, zbieranie opinii o produktach i usługach oraz analizę potrzeb rynkowych. Dzięki nim można lepiej zrozumieć oczekiwania klientów i dostosować ofertę do ich wymagań.
Kreator ankiet w systemie 5 ways… pozwala na tworzenie różnorodnych pytań otwartych i zamkniętych. Możliwe jest również dodanie modułu obrazka z linkowaniem, dzięki czemu wewnątrz ankiety można zamieścić reklamę oferowanych produktów i usług. Ankiety można łatwo udostępniać klientom za pomocą linku (poprzez social media, mailingi, w wiadomości bezpośredniej) lub wpiąć bezpośrednio na stronie internetowej jako widget.
Zebrane odpowiedzi są automatycznie gromadzone w systemie, co umożliwia szybkie reagowanie na sugestie klientów i wprowadzanie odpowiednich zmian w ofercie. Regularne korzystanie z ankiet pozwala na doskonalenie procesów sprzedażowych i zwiększenie zadowolenia klientów, co bezpośrednio przekłada się na wzrost zysków.
Rozwijaj i skaluj swój biznes dzięki kompleksowej platformie wspierającej pracę biur księgowych
Wypróbuj za darmoKażdy użytkownik może być pewny, że nasza praca nad systemem trwa nieustannie. Codziennie pracujemy nad tym, aby 5 ways... był nie tylko funkcjonalny, ale także dostosowany do najnowszych trendów. Gdzie znaleźć informacje o aktualizacjach? Przeczytaj!
Jedną z interesujących kwestii jest zmiana adresu e-mail przypisanego do konta użytkownika w systemie 5 ways... Kto może dokonać takiej zmiany? Czy admin, lub ekspert z uprawnieniami do zarządzania użytkownikami mają taką możliwość? Sprawdź!
Widgety, które oferuje system 5 ways... są łatwe do wpięcia w stronę internetową nawet przez osobę niedoświadczoną. Jak zatem wpiąć formularz obsługi spraw w swoją stronę? Jakie korzyści płyną z jego posiadania? Przeczytaj i dowiedz się!
Widgety, które system 5 ways... oferuje, mają rozbudowane edytory z możliwością personalizacji i dostosowania wyglądu do potrzeb użytkownika. Nie inaczej jest jeśli chodzi o czat do wpięcia w stronę internetową. Jak go zatem spersonalizować? Sprawdź!
System 5 ways... oferuje dwa sposoby, za pomocą których można udostępnić klientom formularz obsługi spraw. Przeczytaj jak udostępnić formularz za pomocą linku i co należy zrobić, by wpiąć widget formularza w swoją stronę internetową!
W systemie 5 ways... istnieją dwa sposoby udostępniania ankiet. Można to zrobić za pomocą wysyłki linku, jak również poprzez zamieszczenie widgetu ankiety na stronie internetowej. Jak to zrobić krok po kroku? Przeczytaj artykuł i dowiedz się!
Aby usprawnić zbieranie opinii klienckich oraz pomysłów na nowe usługi za pomocą ankiet system 5 ways... umożliwił wpięcie ankiety bezpośrednio w stronę internetową w formie widgetu. Zatem jak wpiąć ankietę w swoją stronę internetową? Sprawdź!
Każdy profesjonalny system do komunikacji powinien posiadać dedykowane miejsce, w którym przechowywane byłyby dane klientów. W 5 ways... jest to zakładka Klienci. Jakie możliwości daje? Jak edytować wprowadzone dane? Przeczytaj i dowiedz się!
System 5 ways... w ramach wpinania widgetu formularza obsługi spraw do strony postawionej na WordPress udostępnia specjalną wtyczkę usprawniającą cały proces. Jak ją pobrać i jak z niej korzystać? Przeczytaj artykuł i znajdź odpowiedź na to pytanie!