X

Najczęściej czytane

01.01.2024

Regulamin platformy 5 ways

Przeczytaj artykuł
01.01.2024

Polityka prywatności

Przeczytaj artykuł
01.04.2024

System obsługi spraw - ticketowy w 5 ways…

5 ways… otwiera przed firmami szerokie możliwości obsługi klienta dzięki systemowi obsługi spraw. Jest to zaawansowane narzędzie umożliwiające skuteczne zarządzanie komunikacją online. Jakie korzyści przynosi to rozwiązanie? Sprawdź!

Przeczytaj artykuł
06.03.2024

Użytkownicy w systemie 5 ways…

W systemie 5 ways… chcąc pracować zespołowo, administrator oraz osoby do tego uprawnione mogą dodawać kolejnych użytkowników do zespołu. Jak dodać nowego użytkownika? Jakie role mogą mieć użytkownicy w systemie 5 ways...? Sprawdź!

Przeczytaj artykuł
02.04.2024

Ankiety w systemie 5 ways…

Badania potrzeb klientów i zbieranie ich opinii o produkcie czy usłudze mogą znacznie wpłynąć na strategię marketingową, czy szeroko pojęte działania firmy. Narzędziem, które to umożliwia są ankiety w systemie 5 ways... Jak z nich korzystać? Sprawdź!

Przeczytaj artykuł
04.02.2025

Czym jest 5 ways…?

Czym jest 5 ways...? Kto może skorzystać dzięki narzędziom, które oferuje? Jak wygląda praca indywidualna, a jak zespołowa w systemie? Jakie narzędzia oferuje 5 ways...? Przeczytaj poniższy artykuł, aby znaleźć odpowiedzi na te pytania!

Przeczytaj artykuł
04.03.2024

Zmiana statusów spraw

W systemie 5 ways… automatycznie aktualizowane są statusy spraw w zależności od działań podejmowanych w panelu eksperta. Umożliwia to śledzenie postępów sprawy przez eksperta jak i klienta. Jak wygląda zmiana statusów spraw w systemie 5 ways...? Sprawdź!

Przeczytaj artykuł
01.07.2024

Klienci 5 ways… - przechowywanie danych klientów

Każdy profesjonalny system do komunikacji powinien posiadać dedykowane miejsce, w którym przechowywane byłyby dane klientów. W 5 ways... jest to zakładka Klienci. Jakie możliwości daje? Jak edytować wprowadzone dane? Przeczytaj i dowiedz się!

Przeczytaj artykuł
07.11.2024

Czat dla klientów w systemie 5 ways…

System 5 ways… zapewnia wyjątkowe narzędzia umożliwiające stworzenie, spersonalizowanie i wpięcie czatu na własnej stronie internetowej. Jak wpiąć czat dla klientów do swojej strony internetowej? Przeczytaj poniższy artykuł i dowiedz się!

Przeczytaj artykuł
03.04.2024

Integracja z systemem płatności Autopay

Kwestie płatności online stały się nieodłączną częścią współczesnego biznesu. Integracja 5 ways… z Autopay - platformą do płatności online - to krok w kierunku usprawnienia procesów w firmie. Jak dokonać tej integracji w systemie 5 ways...? Sprawdź!

Przeczytaj artykuł
29.02.2024

Etykietowanie spraw w systemie 5 ways…

Jedną z funkcji, jakie oferuje system 5 ways... jest etykietowanie spraw, co znacząco ułatwia identyfikację, organizację i śledzenie postępów. Jak utworzyć nową etykietę? W których zakładkach można dodać etykietę do sprawy? Przeczytaj i dowiedz się!

Przeczytaj artykuł
01.01.2024

Regulamin usług 5 ways (dla Ekspertów)

Przeczytaj artykuł
01.03.2024

Jak dodać konto dla pracownika w 5 ways…?

System 5 ways… wspiera zarówno pracę w pojedynkę jak i pracę zespołową. Jak przejść na pracę zespołową? Jak dodać konto dla pracownika? Jakie role można mu nadać? Kim jest osoba reprezentująca? Przeczytaj poniższy artykuł i dowiedz się!

Przeczytaj artykuł
04.03.2024

Zarządzanie interfejsem w 5 ways…

Możliwość dostosowania interfejsu do własnych potrzeb może znacząco ułatwić pracę w systemie każdemu użytkownikowi. Jak wygląda zarządzanie interfejsem w systemie 5 ways...? Jakie udogodnienia czekają na użytkownika? Przeczytaj i sprawdź!

Przeczytaj artykuł
10.04.2024

Wycena spraw w systemie 5 ways…

5 ways… daje możliwość indywidualnych wycen w ramach sprawy. Jak zatem wygląda wycena spraw w systemie 5 ways...? Co jest konieczne, aby uzyskać możliwość monetyzacji usług? Przeczytaj artykuł i dowiedz się!

Przeczytaj artykuł
30.09.2024

Przejmowanie i delegowanie spraw (zgłoszeń)

Przejmowanie i delegowanie spraw to funkcjonalności dostępne w ramach systemu obsługi spraw. Pozwalają na optymalizację pracy i sprawną organizację w zespole. Jak wygląda proces delegowania spraw i akceptowania odpowiedzi? Przeczytaj i dowiedz się!

Przeczytaj artykuł
05.07.2024

Jak wpiąć ankietę w swoją stronę internetową? Instrukcja krok po kroku!

Aby usprawnić zbieranie opinii klienckich oraz pomysłów na nowe usługi za pomocą ankiet system 5 ways... umożliwił wpięcie ankiety bezpośrednio w stronę internetową w formie widgetu. Zatem jak wpiąć ankietę w swoją stronę internetową? Sprawdź!

Przeczytaj artykuł
28.02.2024

Szybkie płatności w 5 ways…

Dzięki integracji systemu 5 ways… z Autopay płatności mogą odbywać się bezpośrednio w systemie - szybko, wygodnie i bez przeszkód. Jak dokonywać płynnych, automatycznych płatności w 5 ways... w trakcie rozmowy klienta z ekspertem? Sprawdź!

Przeczytaj artykuł
01.03.2024

Szablony odpowiedzi - jak je dodać w systemie 5 ways…?

Aby usprawnić obsługę klienta, 5 ways… oferuje szablony odpowiedzi, które mogłyby być wysyłane klientom w podobnych sprawach. Jak z nich skorzystać? Jak dokonywać edycji szablonów? Przeczytaj artykuł i znajdź odpowiedź na te pytania!

Przeczytaj artykuł
12.07.2024

Jak prowadzić doradztwo w systemie 5 ways…?

System 5 ways... posiada niezbędne narzędzia do prowadzenia doradztwa, w tym: system obsługi spraw z narzędziami do pracy zespołowej, czy też katalog, w którym można reklamować swoje usługi. Jak zatem prowadzić doradztwo w systemie 5 ways...? Sprawdź!

Przeczytaj artykuł