Rozwijaj i skaluj swój biznes dzięki kompleksowej platformie wspierającej pracę biur księgowych
Wypróbuj za darmoPodjąłem decyzję o założeniu sklepu internetowego z moimi obrazami. Chciałbym umożliwić klientom kontakt przez formularz obsługi spraw, ale pojęcia nie mam jak go umieścić na stronie sklepu. Pomóżcie!
Podobnie jak pozostałe widgety, które oferuje system 5 ways… formularz obsługi spraw jest prosty do wpięcia na stronę internetową nawet przez osobę niedoświadczoną.
Aby utworzyć nowy szablon, należy w dashboardzie kliknąć w kafel OBSŁUGA SPRAW+ i w oknie, które się pojawi wprowadzić adres strony, na której zamieszczony zostanie formularz oraz z dostępnych opcji wybrać FORMULARZ OBSŁUGI SPRAW.
Następnie otworzy się kreator widgetu, z podglądem pozwalającym na bieżąco śledzić zmiany, jakie nanosi użytkownik na wygląd formularza. Do możliwości modyfikacji należą m.in.:
modyfikacje koloru i treści tytułu i podtytułu,
dostosowanie okna formularza,
możliwość dodania własnych regulaminów i zgód prawnych,
wyznaczenie miejsca, w którym ma się znajdować formularz.
Po dokonaniu personalizacji można przejść do dalszej części procesu.
Formularz obsługi spraw posiada swój unikalny kod widgetu. Znajduje się on w zakładce USTAWIENIA » WIDGETY, następnie należy wejść w stworzony wcześniej formularz i pod widokiem podglądu znajduje się LINK DO UMIESZCZENIA NA STRONIE. Tenże kod należy skopiować.
Aby wpiąć widget do swojej witryny, należy dołączyć wygenerowany kod na koniec sekcji BODY kodu HTML strony internetowej.
Po umieszczeniu kodu we wskazanym miejscu formularz obsługi spraw jest widoczny dla odwiedzających stronę i gotowa do użytku.
W celu usprawnienia procesu wpinania formularza w swoją stronę internetową przygotowaliśmy specjalny tutorial:
Formularz obsługi spraw jest podstawowym narzędziem w ramach ticketowego systemu obsługi spraw. Sprawy, które wpływają za jego pośrednictwem, można wyceniać i w konsekwencji zarabiać. Możliwe jest to dzięki integracji z Autopay, o której więcej w artykule: Integracja z systemem płatności Autopay.
Rozwijaj i skaluj swój biznes dzięki kompleksowej platformie wspierającej pracę biur księgowych
Wypróbuj za darmoKażdy użytkownik może być pewny, że nasza praca nad systemem trwa nieustannie. Codziennie pracujemy nad tym, aby 5 ways... był nie tylko funkcjonalny, ale także dostosowany do najnowszych trendów. Gdzie znaleźć informacje o aktualizacjach? Przeczytaj!
Dzięki integracji systemu 5 ways… z Autopay płatności mogą odbywać się bezpośrednio w systemie - szybko, wygodnie i bez przeszkód. Jak dokonywać płynnych, automatycznych płatności w 5 ways... w trakcie rozmowy klienta z ekspertem? Sprawdź!
W systemie 5 ways… chcąc pracować zespołowo, administrator oraz osoby do tego uprawnione mogą dodawać kolejnych użytkowników do zespołu. Jak dodać nowego użytkownika? Jakie role mogą mieć użytkownicy w systemie 5 ways...? Sprawdź!
Integracja z systemem wFirma, to krok w kierunku usprawnienia procesów biznesowych na wielu płaszczyznach. Jak zatem zintegrować 5 ways... z systemem wFirma.pl? Co daje ta integracja? Przeczytaj poniższy artykuł i znajdź odpowiedzi na te pytania!
Kreator czatu w systemie 5 ways... posiada rozbudowane możliwości personalizacji. Można zatem ustawić również powitanie w oknie czatu, które zobaczą klienci, podejmując próbę kontaktu. Jak ustawić własne powitanie? Przeczytaj!
Formularz obsługi spraw to w systemie 5 ways... podstawowe narzędzie działające w ramach Systemu obsługi spraw. Formularz posiada zaawansowany kreator, w którym można dowolnie spersonalizować jego elementy. Co dokładnie można dostosować? Sprawdź!
Jedną z interesujących kwestii jest zmiana adresu e-mail przypisanego do konta użytkownika w systemie 5 ways... Kto może dokonać takiej zmiany? Czy admin, lub ekspert z uprawnieniami do zarządzania użytkownikami mają taką możliwość? Sprawdź!