Rozwijaj i skaluj swój biznes dzięki kompleksowej platformie wspierającej pracę biur księgowych
Wypróbuj za darmoRaporty z ankiet pozwalają na analizę zebranych danych, ich interpretację, a w konsekwencji podjęcie skutecznych działań biznesowych. W systemie 5 ways… przedstawiane są w przejrzysty sposób, a ich aktualizacja odbywa się w czasie rzeczywistym.
Raporty dostępne są z poziomu kreatora ankiet. Aby zweryfikować odpowiedzi respondentów, należy przejść do zakładki ANKIETY w lewym menu i następnie kliknąć w wybraną ankietę. W szczegółach ankiety należy przejść do podzakładki RAPORTY.
W zależności od typu pytania, odpowiedzi mogą być prezentowane w różnych formach, takich jak: odpowiedzi otwarte, wykresy kołowe lub słupkowe.
Wykresy kołowe są idealne do przedstawiania małej liczby odpowiedzi lub procentowych udziałów w całości. Z kolei wykresy słupkowe są bardziej trafne, gdy mamy wiele odpowiedzi lub chcemy porównać różne elementy.
Warto zatem przed utworzeniem ankiety zapoznać się z formami prezentacji odpowiedzi dla różnych typów pytań:
OTWARTA ODPOWIEDŹ
W pytaniach typu:
WYKRES SŁUPKOWY
W pytaniach typu:
WYKRES KOŁOWY
W pytaniach typu:
Ilość udzielonych odpowiedzi w ankiecie można w szybki sposób zweryfikować z poziomu zakładki ANKIETY, gdzie w sekcji WSZYSTKIE ANKIETY, w prawym górny rogu każdego kafla prezentującego daną ankietę znajduje się licznik odpowiedzi.
W przypadku, gdy nikt nie odpowiedział na ankietę, będzie widnieć cyfra 0. Natomiast w przypadku odpowiedzi od 100 i więcej licznik będzie wskazywał wartość 99+.
Rozwijaj i skaluj swój biznes dzięki kompleksowej platformie wspierającej pracę biur księgowych
Wypróbuj za darmoKażdy użytkownik może być pewny, że nasza praca nad systemem trwa nieustannie. Codziennie pracujemy nad tym, aby 5 ways... był nie tylko funkcjonalny, ale także dostosowany do najnowszych trendów. Gdzie znaleźć informacje o aktualizacjach? Przeczytaj!
Jedną z interesujących kwestii jest zmiana adresu e-mail przypisanego do konta użytkownika w systemie 5 ways... Kto może dokonać takiej zmiany? Czy admin, lub ekspert z uprawnieniami do zarządzania użytkownikami mają taką możliwość? Sprawdź!
Widgety, które oferuje system 5 ways... są łatwe do wpięcia w stronę internetową nawet przez osobę niedoświadczoną. Jak zatem wpiąć formularz obsługi spraw w swoją stronę? Jakie korzyści płyną z jego posiadania? Przeczytaj i dowiedz się!
Widgety, które system 5 ways... oferuje, mają rozbudowane edytory z możliwością personalizacji i dostosowania wyglądu do potrzeb użytkownika. Nie inaczej jest jeśli chodzi o czat do wpięcia w stronę internetową. Jak go zatem spersonalizować? Sprawdź!
System 5 ways... oferuje dwa sposoby, za pomocą których można udostępnić klientom formularz obsługi spraw. Przeczytaj jak udostępnić formularz za pomocą linku i co należy zrobić, by wpiąć widget formularza w swoją stronę internetową!
Każdy profesjonalny system do komunikacji powinien posiadać dedykowane miejsce, w którym przechowywane byłyby dane klientów. W 5 ways... jest to zakładka Klienci. Jakie możliwości daje? Jak edytować wprowadzone dane? Przeczytaj i dowiedz się!
System 5 ways... udostępnia ułatwienie jeśli chodzi o to jak wpiąć czat dla klientów w stronę postawioną na WordPress. Jest nim dedykowana wtyczka. Jak ją wykorzystać i jak przebiega cały proces? Przeczytaj i dowiedz się!
Relacje z klientami to istotny element biznesu. Mają znaczenie m. in. w sprzedaży dóbr i usług, czy też doradztwie online. Jak może być prowadzona obsługa klientów w systemie 5 ways...? Z jakich narzędzi można skorzystać? Sprawdź!
Czat do wpięcia w stronę internetową, system obsługi spraw, czy też ankiety, to narzędzia, które wspierają sprzedaż w systemie 5 ways... W jaki sposób? Dlaczego warto z nich skorzystać? Przeczytaj artykuł i znajdź odpowiedź na te pytania!