Rozwijaj i skaluj swój biznes dzięki kompleksowej platformie wspierającej pracę biur księgowych
Wypróbuj za darmoChcesz poprawić komunikację z klientami na swojej stronie internetowej? Widget czatu to narzędzie, które może znacząco ułatwić to zadanie. Sprawdźmy, jak w prosty sposób wpiąć czat 5 ways… na swoją stronę i zacznij odpowiadać na pytania klientów w czasie rzeczywistym.
Wyobraź sobie, że Twój klient ma pytanie dotyczące produktu lub usługi, a jedyną formą kontaktu, jaka jest dostępna, jest mail. Zamiast czekać na odpowiedź mailową, może on w każdej chwili rozpocząć rozmowę z Tobą lub z Twoim pracownikiem. To właśnie umożliwia czat w systemie 5 ways… – interaktywne narzędzie, które wyświetla się na Twojej stronie internetowej w postaci niewielkiej ikony, tzw. widgetu.
Po kliknięciu w widget otwiera się okno czatu, gdzie klient może bezpośrednio zadawać pytania i otrzymywać odpowiedzi od pracownika zajmującego się obsługą klienta. Dzięki temu zyskujesz możliwość:
Wiedząc jak ważne jest dostosowanie usług do potrzeb odbiorcy, oferujemy czat obsługiwany, z możliwością jego pełnej personalizacji, o czym poniżej.
Dodawanie nowego widgetu czatu dostępne jest tylko dla administratora konta i odbywa się poprzez zakładkę HOME » CZAT.
Widget można przygotować również z poziomu zakładki USTAWIENIA » WIDGETY » DODAJ. Kolejnym krokiem jest wpisanie adresu strony, na której będzie wpięty widget i wybranie opcji CZAT w polu TYP WIDGETU.
Do edycji czatu przygotowane są 3 zakładki. W ustawieniach podstawowych znajduje się domyślny wygląd jasny, ciemny i kontrastujący. Oprócz tego można zmodyfikować nagłówek i wnętrze czatu.
Przechodząc do zaawansowanych ustawień, otrzymujemy większe możliwości personalizacji. Można zmodyfikować akcje, przycisk otwarcia pod względem kolorystycznym, jak i wielkościowym oraz układ na stronie.
W ustawieniach logowania są dodatkowo opcje ustawienia interakcji użytkownika, tooltipu powitania i układu logowania.
Szablonów czatu można zrobić wiele i każdy edytować w dowolny sposób. Wszystkie pokażą się w formie listy w zakładce USTAWIENIA » WIDGETY.
Opcja edycji widgetów jest dostępna bezpośrednio poprzez wejście w zakładkę USTAWIENIA » WIDGETY. Z tego poziomu należy kliknąć w czat, który chcemy edytować, następnie zostaniemy przeniesieni do widoku widgetu, z którego możemy już dokonać edycji.
Każdy wygenerowany widget w systemie 5 ways… posiada swój unikalny kod widgetu. Aby go odnaleźć, należy przejść w USTAWIENIA » WIDGETY i wybrać interesujący nas widget czatu. Kod znajduje się w sekcji LINK DO UMIESZCZENIA NA STRONIE.
Aby wpiąć widget do swojej witryny, należy dołączyć wygenerowany kod JavaScript na koniec sekcji BODY kodu HTML strony internetowej.
Po umieszczeniu fragmentu kodu we wskazanym miejscu czat zostanie wyświetlony na wybranej stronie internetowej. W tym momencie jest on gotowy do użytku przez klientów.
Aby ułatwić proces zamieszczania widgetu czatu na stronie przygotowaliśmy film instruktażowy:
Po wpięciu czatu do strony internetowej jest on już dostępny do użytku przez klientów. Aby z niego skorzystać, klient musi podać jedynie swoje imię. W momencie wysłania przez niego wiadomości, ekspert otrzymuje ją bezpośrednio w zakładce CZAT w systemie 5 ways…
Dopóki nie odpowiemy na zadane przez klienta pytanie, treść wiadomości na liście czatów będzie wyboldowana. Po wysłaniu odpowiedzi boldowanie zniknie, a klient uzyska odpowiedź w czasie rzeczywistym. Dodatkową funkcją czatu jest możliwość wysyłania załączników w treści wiadomości. Oprócz tekstu możemy więc wysyłać dokumenty, czy też obrazki.
Rozwijaj i skaluj swój biznes dzięki kompleksowej platformie wspierającej pracę biur księgowych
Wypróbuj za darmoKażdy użytkownik może być pewny, że nasza praca nad systemem trwa nieustannie. Codziennie pracujemy nad tym, aby 5 ways... był nie tylko funkcjonalny, ale także dostosowany do najnowszych trendów. Gdzie znaleźć informacje o aktualizacjach? Przeczytaj!
Ikona użytkownika to jeden z ważniejszych elementów w personalizacji konta. Dzięki temu w szybki sposób możliwa jest identyfikacja i zlokalizowanie go w systemie. Jak ją ustawić i jak edytować aktualny awatar? Przeczytaj i dowiedz się!
W systemie 5 ways… chcąc pracować zespołowo, administrator oraz osoby do tego uprawnione mogą dodawać kolejnych użytkowników do zespołu. Jak dodać nowego użytkownika? Jakie role mogą mieć użytkownicy w systemie 5 ways...? Sprawdź!
System 5 ways… wspiera zarówno pracę w pojedynkę jak i pracę zespołową. Jak przejść na pracę zespołową? Jak dodać konto dla pracownika? Jakie role można mu nadać? Kim jest osoba reprezentująca? Przeczytaj poniższy artykuł i dowiedz się!
Integracja z systemem wFirma, to krok w kierunku usprawnienia procesów biznesowych na wielu płaszczyznach. Jak zatem zintegrować 5 ways... z systemem wFirma.pl? Co daje ta integracja? Przeczytaj poniższy artykuł i znajdź odpowiedzi na te pytania!