Rozwijaj i skaluj swój biznes dzięki kompleksowej platformie wspierającej pracę biur księgowych
Wypróbuj za darmoFunkcja przydzielania sprawom kategorii w systemie znacząco usprawnia obsługę przesłanych przez klienta zapytań. Segregowanie spraw pod kątem tematyki ułatwia m.in. oddelegowanie ich do pracowników o odpowiednich kompetencjach. Dowiedz się więcej!
Przejmowanie i delegowanie spraw to funkcjonalności dostępne w ramach systemu obsługi spraw. Pozwalają na optymalizację pracy i sprawną organizację w zespole. Jak wygląda proces delegowania spraw i akceptowania odpowiedzi? Przeczytaj i dowiedz się!
Czat do wpięcia w stronę internetową, system obsługi spraw, czy też ankiety, to narzędzia, które wspierają sprzedaż w systemie 5 ways... W jaki sposób? Dlaczego warto z nich skorzystać? Przeczytaj artykuł i znajdź odpowiedź na te pytania!
System 5 ways... posiada niezbędne narzędzia do prowadzenia doradztwa, w tym: system obsługi spraw z narzędziami do pracy zespołowej, czy też katalog, w którym można reklamować swoje usługi. Jak zatem prowadzić doradztwo w systemie 5 ways...? Sprawdź!
Relacje z klientami to istotny element biznesu. Mają znaczenie m. in. w sprzedaży dóbr i usług, czy też doradztwie online. Jak może być prowadzona obsługa klientów w systemie 5 ways...? Z jakich narzędzi można skorzystać? Sprawdź!
5 ways… daje możliwość indywidualnych wycen w ramach sprawy. Jak zatem wygląda wycena spraw w systemie 5 ways...? Co jest konieczne, aby uzyskać możliwość monetyzacji usług? Przeczytaj artykuł i dowiedz się!
W systemie 5 ways… automatycznie aktualizowane są statusy spraw w zależności od działań podejmowanych w panelu eksperta. Umożliwia to śledzenie postępów sprawy przez eksperta jak i klienta. Jak wygląda zmiana statusów spraw w systemie 5 ways...? Sprawdź!
Rozwijaj i skaluj swój biznes dzięki kompleksowej platformie wspierającej pracę biur księgowych
Wypróbuj za darmo