X

System obsługi spraw

Ilość artykułów: 7
System obsługi spraw
20.11.2024

Kategorie spraw w systemie 5 ways... - jak je dodać?

Funkcja przydzielania sprawom kategorii w systemie znacząco usprawnia obsługę przesłanych przez klienta zapytań. Segregowanie spraw pod kątem tematyki ułatwia m.in. oddelegowanie ich do pracowników o odpowiednich kompetencjach. Dowiedz się więcej!

Przeczytaj artykuł
System obsługi spraw
30.09.2024

Przejmowanie i delegowanie spraw (zgłoszeń)

Przejmowanie i delegowanie spraw to funkcjonalności dostępne w ramach systemu obsługi spraw. Pozwalają na optymalizację pracy i sprawną organizację w zespole. Jak wygląda proces delegowania spraw i akceptowania odpowiedzi? Przeczytaj i dowiedz się!

Przeczytaj artykuł
System obsługi spraw
12.07.2024

Jak wspierać sprzedaż w systemie 5 ways…?

Czat do wpięcia w stronę internetową, system obsługi spraw, czy też ankiety, to narzędzia, które wspierają sprzedaż w systemie 5 ways... W jaki sposób? Dlaczego warto z nich skorzystać? Przeczytaj artykuł i znajdź odpowiedź na te pytania!

Przeczytaj artykuł
System obsługi spraw
12.07.2024

Jak prowadzić doradztwo w systemie 5 ways…?

System 5 ways... posiada niezbędne narzędzia do prowadzenia doradztwa, w tym: system obsługi spraw z narzędziami do pracy zespołowej, czy też katalog, w którym można reklamować swoje usługi. Jak zatem prowadzić doradztwo w systemie 5 ways...? Sprawdź!

Przeczytaj artykuł
System obsługi spraw
11.07.2024

Obsługa klientów w systemie 5 ways... - jak ją prowadzić?

Relacje z klientami to istotny element biznesu. Mają znaczenie m. in. w sprzedaży dóbr i usług, czy też doradztwie online. Jak może być prowadzona obsługa klientów w systemie 5 ways...? Z jakich narzędzi można skorzystać? Sprawdź!

Przeczytaj artykuł
System obsługi spraw
10.04.2024

Wycena spraw w systemie 5 ways…

5 ways… daje możliwość indywidualnych wycen w ramach sprawy. Jak zatem wygląda wycena spraw w systemie 5 ways...? Co jest konieczne, aby uzyskać możliwość monetyzacji usług? Przeczytaj artykuł i dowiedz się!

Przeczytaj artykuł
System obsługi spraw
04.03.2024

Zmiana statusów spraw

W systemie 5 ways… automatycznie aktualizowane są statusy spraw w zależności od działań podejmowanych w panelu eksperta. Umożliwia to śledzenie postępów sprawy przez eksperta jak i klienta. Jak wygląda zmiana statusów spraw w systemie 5 ways...? Sprawdź!

Przeczytaj artykuł