Rozwijaj i skaluj swój biznes dzięki kompleksowej platformie wspierającej pracę biur księgowych
Wypróbuj za darmo5 ways… oferuje użytkownikom możliwość jaką jest zarządzanie kontem oraz personalizacja ustawień zgodna z ich preferencjami i stylem pracy. Indywidualne dostosowanie systemu ułatwia organizację zadań i wspiera efektywność zarówno w pracy indywidualnej, jak i zespołowej.
Każdy użytkownik systemu 5 ways… może dostosować ustawienia swojego konta do własnych potrzeb. Warto jednak pamiętać, że zakres dokonywania zmian zależny jest od posiadanych uprawnień. Pełne możliwości zarządzania systemem posiada właściciel konta – administrator – oraz użytkownicy, którym nadano uprawnienia administracyjne.
Podstawowe opcje zarządzania kontem są dostępne po kliknięciu ikony użytkownika w prawym górnym rogu, a następnie wybraniu opcji PROFIL.
W tym miejscu można:
Zarządzanie ustawieniami systemu dostępne jest po kliknięciu w ikonę użytkownika w prawym górnym rogu, a następnie wybraniu opcji USTAWIENIA.
Dostęp do poszczególnych parametrów ustawień jest uzależniony od posiadanych uprawnień.
Po przejściu w USTAWIENIA i wybraniu zakładki DANE FIRMY uzyskujemy dostęp do modyfikacji danych takich jak:
Dane firmy może zmieniać tylko właściciel konta - administrator.
Dodatkowo w miejscu tym można zdefiniować ustawienia w zakresie podatku VAT, które są kluczowe przy wycenie spraw.
Zakładka GRUPY pozwala na dodawanie, usuwanie oraz edytowanie grup pracowniczych. co pozwala na sprawne zarządzanie strukturą organizacyjną firmy. Dzięki niej można w łatwy sposób przyporządkować pracowników do odpowiednich zespołów.
Zarządzanie zakładką GRUPY jest dostępne tylko dla uprawnień właściciela konta i administratorów.
Zakładka SZABLONY ODPOWIEDZI pozwala na tworzenie i zarządzanie gotowymi odpowiedziami wykorzystywanymi podczas obsługi zapytań w zakładce OBSŁUGA SPRAW Szablony można organizować według grup tematycznych, aby ułatwić ich szybkie odnajdywanie i zastosowanie.
Zarządzanie zakładką SZABLONY ODPOWIEDZI jest dostępne dla uprawnień właściciela konta, administratorów, ekspertów oraz specjalistów.
W zakładce ETYKIETY można tworzyć etykiety służące do oznaczania spraw, klientów oraz wiadomości e-mail, a także przeglądać, edytować i usuwać wcześniej utworzone oznaczenia. Funkcjonalność ta umożliwia lepszą organizację pracy, ułatwia filtrowanie danych oraz szybkie wyszukiwanie konkretnych informacji w systemie.
Zarządzanie zakładką ETYKIETY jest dostępne dla uprawnień właściciela konta, administratorów, ekspertów oraz specjalistów.
Zakładka KATEGORIE umożliwia definiowanie kategorii, czyli grup tematycznych, którymi można oznaczać wpływające zapytania. Z tego poziomu można tworzyć nowe kategorie, edytować istniejące oraz usuwać te, które nie są już potrzebne. Dzięki temu możliwe jest sprawniejsze porządkowanie i klasyfikowanie korespondencji według określonych kryteriów.
Zarządzanie zakładką KATEGORIE jest dostępne dla uprawnień właściciela konta oraz administratorów.
Z tej zakładki można dokonać integracji z systemami zewnętrznymi. Obecnie system 5 ways… umożliwia integrację z:
systemem księgowo-kadrowym wFirma;
systemem płatności online Autopay.
Zarządzanie zakładką INTEGRACJE jest dostępne dla uprawnień właściciela konta oraz administratorów.
Ta zakładka pozwala na integrację skrzynki pocztowej Gmail, Outlook Exchange i innych przy pomocy protokołów SMTP oraz IMAP.
Po dokonaniu integracji w tym miejscu można również zdefiniować stopkę maila.
W tym miejscu znajduje się historia wszystkich wiadomości systemowych przesyłanych przez system 5 ways…
Rozwijaj i skaluj swój biznes dzięki kompleksowej platformie wspierającej pracę biur księgowych
Wypróbuj za darmoInformujemy, że w nocy z 2 na 3 marca 2024 roku, nastąpi aktualizacja systemu 5 ways... Wprowadzimy m. in. integrację z wFirma, Autopay, system wycen i funkcję raportów. Czego jeszcze można się spodziewać? Przeczytaj i sprawdź!