X

Zarządzanie kontem oraz ustawieniami w 5 ways...

Użytkownicy w systemie 5 ways… mają możliwość zarządzania kontem, oraz dostosowania ustawień do swoich potrzeb oraz trybu pracy.

Zarządzanie kontem 5 ways…

Każdy użytkownik systemu 5 ways… może dostosować ustawienia swojego konta do własnych potrzeb. Warto jednak pamiętać, że zakres dokonywanych zmian zależny jest od posiadanych uprawnień. Kompleksową możliwość zarządzania posiada założyciel konta dla organizacji, a więc ADMINISTRATOR.

Więcej informacji nt. uprawnień i ról w systemie w artykule: Użytkownicy w systemie 5 ways…

Zarządzanie kontem w 5 ways… dotyczy takich aspektów jak: ustawienia konta, dane firmy, kreator widgetów, itp.

Profil 5 ways…

Podstawowe opcje zarządzania kontem są dostępne po kliknięciu ikony użytkownika w prawym górnym rogu, a następnie wybraniu opcji PROFIL 5 WAYS….

W tym miejscu można:

  • zaktualizować adres e-mail w profilu,
  • zmienić hasło,
  • wygenerować archiwum eksperta i klienta
  • usunąć konto.

Ustawienia

Wszelkie ustawienia systemu dostępne są również po kliknięciu ikony użytkownika w prawym górnym rogu, a następnie wybraniu opcji USTAWIENIA.

Dostęp do poszczególnych zakładek jest uzależniony od posiadanych uprawnień.

Ustawienia konta

Po przejściu w USTAWIENIA i wybraniu zakładki USTAWIENIA KONTA uzyskujemy dostęp do:

  • zmiany awatara;
  • modyfikacji danych użytkownika;
  • możliwości zamieszczenia scrollbara na liście użytkowników;
  • włączenia autozapisu treści odpowiedzi.

Widoczny jest również czas pracy użytkownika, dla użytkowników o uprawnieniach ADMINA i EKSPERTA.

Dane firmy

Zakładka ta daje możliwość modyfikacji danych firmy, takich jak: 

  • nazwa;
  • adres;
  • identyfikator podatkowy;
  • informacje w zakresie podatku VAT.

Szablony odpowiedzi

Zakładka SZABLONY ODPOWIEDZI pozwala na tworzenie i zarządzanie gotowymi odpowiedziami wykorzystywanymi podczas obsługi spraw. Szablony można organizować według grup tematycznych, aby ułatwić ich szybkie odnajdywanie i zastosowanie.

Więcej na temat szablonów odpowiedzi w artykule: Szablony odpowiedzi - jak je dodać w systemie 5 ways…?

Etykiety

W tym miejscu można tworzyć etykiety do oznaczania spraw, a także przeglądać, edytować i usuwać już istniejące.

Więcej o etykietach w artykule: Etykietowanie spraw w systemie 5 ways…

Kategorie

To zakładka, w której gromadzone są kategorie spraw, a więc grupy tematyczne, którymi można oznaczyć wpływające zapytania. Z tego miejsca można utworzyć nowe kategorie, dokonać ich edycji, lub usunąć niepotrzebne.

Integracje

Z tej zakładki można dokonać integracji z systemami zewnętrznymi. Obecnie system 5 ways… umożliwia integrację z:

  • systemem księgowo-kadrowym wFirma;
  • systemem płatności online Autopay.

Więcej na temat integracji z systemami zewnętrznymi znajdziesz w artykułach: Integracja z systemem wFirma oraz Integracja z systemem płatności Autopay.

Wiadomości systemowe

W tym miejscu znajduje się historia wszystkich wiadomości przesłanych przez system 5 ways…

Poczta

Ta zakładka pozwala na integrację skrzynki pocztowej Gmail oraz z protokołami SMTP, IMAP.

W tym miejscu można również zdefiniować stopkę maila.

Więcej na temat integracji skrzynki pocztowej znajdziesz w artykule: Czym jest integrator pocztowy?

Czegoś zabrakło? Skontaktuj się z nami
Frame
Rozpocznij już dziś!

Rozwijaj i skaluj swój biznes dzięki kompleksowej platformie wspierającej pracę biur księgowych

Wypróbuj za darmo
Od ponad
20 lat
Słuchamy i wspieramy rozwój 
Biur Rachunkowych w Polsce
Logo wFirma
Platforma do zarządzania firmą, 
oferująca narzędzia dla MŚP w 
księgowości i zarządzaniu finansami.
Logo Poradnik Przedsiębiorcy
Portal oferujący kompleksowe wsparcie dla 
przedsiębiorców,  
księgowych oraz osób 
prowadzących działalność gospodarczą.