X

Zarządzanie kontem oraz ustawieniami w 5 ways...

5 ways… oferuje użytkownikom możliwość jaką jest zarządzanie kontem oraz personalizacja ustawień zgodna z ich preferencjami i stylem pracy. Indywidualne dostosowanie systemu ułatwia organizację zadań i wspiera efektywność zarówno w pracy indywidualnej, jak i zespołowej.

Zarządzanie kontem 5 ways…

Każdy użytkownik systemu 5 ways… może dostosować ustawienia swojego konta do własnych potrzeb. Warto jednak pamiętać, że zakres dokonywania zmian zależny jest od posiadanych uprawnień. Pełne możliwości zarządzania systemem posiada właściciel konta – administrator – oraz użytkownicy, którym nadano uprawnienia administracyjne.

Więcej informacji na temat uprawnień i ról w systemie znajdziesz w artykule: Użytkownicy w systemie 5 ways…

Zarządzanie profilem

Podstawowe opcje zarządzania kontem są dostępne po kliknięciu ikony użytkownika w prawym górnym rogu, a następnie wybraniu opcji PROFIL.

Zarządzanie kontem oraz ustawieniami w 5 ways - profil

W tym miejscu można:

  • zaktualizować adres e-mail w profilu,
  • zaktualizować imię i nazwisko,
  • dodać zdjęcie,
  • zmienić hasło,
  • zmienić język systemu oraz
  • usunąć konto.

Ustawienia

Zarządzanie ustawieniami systemu dostępne jest po kliknięciu w ikonę użytkownika w prawym górnym rogu, a następnie wybraniu opcji USTAWIENIA.

Zarządzanie kontem oraz ustawieniami w 5 ways... - ustawienia

Dostęp do poszczególnych parametrów ustawień  jest uzależniony od posiadanych uprawnień.

Zarządzanie kontem oraz ustawieniami w 5 ways - opcje

Dane firmy

Po przejściu w USTAWIENIA i wybraniu zakładki DANE FIRMY uzyskujemy dostęp do modyfikacji danych takich jak:

  • nazwa firmy,
  • miasto,
  • ulica i numer,
  • kod pocztowy,
  • identyfikator podatkowy,
  • kraj.

Dane firmy może zmieniać tylko właściciel konta - administrator.

Dodatkowo w miejscu tym można zdefiniować ustawienia w zakresie podatku VAT, które są kluczowe przy wycenie spraw.

Zarządzanie kontem oraz ustawieniami w 5 ways... - dane firmy

Grupy

Zakładka GRUPY pozwala na dodawanie, usuwanie oraz edytowanie grup pracowniczych. co pozwala na sprawne zarządzanie strukturą organizacyjną firmy. Dzięki niej można w łatwy sposób przyporządkować pracowników do odpowiednich zespołów.

Zarządzanie zakładką GRUPY jest dostępne tylko dla uprawnień właściciela konta i administratorów.

Zarządzanie kontem oraz ustawieniami w 5 ways... a grupy pracownicze

Więcej na temat grup pracowniczych przeczytasz w artykule: Tworzenie grup pracowników w systemie 5 ways...

Szablony odpowiedzi

Zakładka SZABLONY ODPOWIEDZI pozwala na tworzenie i zarządzanie gotowymi odpowiedziami wykorzystywanymi podczas obsługi zapytań w zakładce OBSŁUGA SPRAW Szablony można organizować według grup tematycznych, aby ułatwić ich szybkie odnajdywanie i zastosowanie.

Zarządzanie zakładką SZABLONY ODPOWIEDZI jest dostępne dla uprawnień właściciela konta, administratorów, ekspertów oraz specjalistów.

Zarządzanie kontem oraz ustawieniami w 5 ways... - szablony odpowiedzi

Etykiety

W zakładce ETYKIETY można tworzyć etykiety służące do oznaczania spraw, klientów oraz wiadomości e-mail, a także przeglądać, edytować i usuwać wcześniej utworzone oznaczenia. Funkcjonalność ta umożliwia lepszą organizację pracy, ułatwia filtrowanie danych oraz szybkie wyszukiwanie konkretnych informacji w systemie.

Zarządzanie zakładką ETYKIETY jest dostępne dla uprawnień właściciela konta, administratorów, ekspertów oraz specjalistów.

Zarządzanie kontem oraz ustawieniami w 5 ways... - etykiety

Kategorie

Zakładka KATEGORIE umożliwia definiowanie kategorii, czyli grup tematycznych, którymi można oznaczać wpływające zapytania. Z tego poziomu można tworzyć nowe kategorie, edytować istniejące oraz usuwać te, które nie są już potrzebne. Dzięki temu możliwe jest sprawniejsze porządkowanie i klasyfikowanie korespondencji według określonych kryteriów.

Zarządzanie zakładką KATEGORIE jest dostępne dla uprawnień właściciela konta oraz administratorów.

Zarządzanie kontem oraz ustawieniami w 5 ways... - kategorie

Więcej na temat szablonów, etykiet oraz kategorii dowiesz się z artykułu: Jak prowadzić obsługę klientów w systemie 5 ways…?

Integracje

Z tej zakładki można dokonać integracji z systemami zewnętrznymi. Obecnie system 5 ways… umożliwia integrację z:

  • systemem księgowo-kadrowym wFirma;

  • systemem płatności online Autopay.

Zarządzanie zakładką INTEGRACJE jest dostępne dla uprawnień właściciela konta oraz administratorów.

Zarządzanie kontem oraz ustawieniami w 5 ways... - integarcje

Więcej na temat integracji z systemami zewnętrznymi znajdziesz w artykułach: Integracja z systemem wFirma oraz Integracja z systemem płatności Autopay.

Poczta

Ta zakładka pozwala na integrację skrzynki pocztowej Gmail, Outlook Exchange i innych przy pomocy protokołów SMTP oraz IMAP.

Zarządzanie kontem oraz ustawieniami w 5 ways... - poczta

Po dokonaniu integracji w tym miejscu można również zdefiniować stopkę maila.

Zarządzanie kontem oraz ustawieniami w 5 ways... - stopka mailowa

Więcej na temat integracji skrzynki pocztowej znajdziesz w artykule: Poczta e-mail w 5 ways…

Wiadomości systemowe

W tym miejscu znajduje się historia wszystkich wiadomości systemowych przesyłanych przez system 5 ways…

Zarządzanie kontem oraz ustawieniami w 5 ways... - wiadomości systemowe

Czegoś zabrakło? Skontaktuj się z nami
Frame
Rozpocznij już dziś!

Rozwijaj i skaluj swój biznes dzięki kompleksowej platformie wspierającej pracę biur księgowych

Wypróbuj za darmo
Od ponad
20 lat
Słuchamy i wspieramy rozwój 
Biur Rachunkowych w Polsce
Logo wFirma
Platforma do zarządzania firmą, 
oferująca narzędzia dla MŚP w 
księgowości i zarządzaniu finansami.
Logo Poradnik Przedsiębiorcy
Portal oferujący kompleksowe wsparcie dla 
przedsiębiorców,  
księgowych oraz osób 
prowadzących działalność gospodarczą.