Rozwijaj i skaluj swój biznes dzięki kompleksowej platformie wspierającej pracę biur księgowych
Wypróbuj za darmoW systemie 5 ways… w ramach obsługi spraw automatycznie aktualizowane są statusy spraw w zależności od działań podejmowanych w panelu eksperta. To oznacza, że użytkownicy mogą w czasie rzeczywistym śledzić całą drogę, którą przebywa dana sprawa, obserwując, jakie kroki są podejmowane, by doprowadzić do jej zamknięcia.
W artykule wyjaśniona zostanie funkcja statusów, które umożliwiają kompleksowe śledzenie postępu prac nad sprawą zarówno po stronie użytkowników w panelu eksperta, jak również klientów.
Po otrzymaniu wiadomości przez formularz obsługi spraw bezpośrednio od klientów, znajdują się one w zakładce OBSŁUGA SPRAW » DO PRZYDZIELENIA. Dopóki sprawy nie zostaną przejęte, ani przydzielone (oddelegowane) nie mają nadanych statusów.
Po wybraniu w szczegółach sprawy opcji PRZEJMIJ SPRAWĘ (pobranie sprawy do samodzielnej realizacji) sprawa pojawia się odpowiednio w zakładce OBSŁUGA SPRAW » MOJE SPRAWY.
W przypadku wybrania opcji DELEGUJ (przekazanie sprawy do realizacji innemu pracownikowi) trafia ona do zakładki OBSŁUGA SPRAW » ODDELEGOWANE.
We wspomnianych zakładkach widoczne są już statusy spraw. Znaleźć można je również bezpośrednio po wejściu w szczegóły sprawy.
W systemie 5 ways… możliwe są następujące statusy spraw po stronie eksperta:
Po wysłaniu zapytania za pomocą formularza obsługi spraw i aktywowaniu sprawy w ramach darmowego konta klienta, wszystkie statusy spraw wyświetlają się w zakładce MOJE SPRAWY.
Statusy spraw, jakie występują w systemie 5 ways… po stronie klienta:
Rozwijaj i skaluj swój biznes dzięki kompleksowej platformie wspierającej pracę biur księgowych
Wypróbuj za darmoKażdy użytkownik może być pewny, że nasza praca nad systemem trwa nieustannie. Codziennie pracujemy nad tym, aby 5 ways... był nie tylko funkcjonalny, ale także dostosowany do najnowszych trendów. Gdzie znaleźć informacje o aktualizacjach? Przeczytaj!
W systemie 5 ways… chcąc pracować zespołowo, administrator oraz osoby do tego uprawnione mogą dodawać kolejnych użytkowników do zespołu. Jak dodać nowego użytkownika? Jakie role mogą mieć użytkownicy w systemie 5 ways...? Sprawdź!
System 5 ways… wspiera zarówno pracę w pojedynkę jak i pracę zespołową. Jak przejść na pracę zespołową? Jak dodać konto dla pracownika? Jakie role można mu nadać? Kim jest osoba reprezentująca? Przeczytaj poniższy artykuł i dowiedz się!
Możliwość dostosowania interfejsu do własnych potrzeb może znacząco ułatwić pracę w systemie każdemu użytkownikowi. Jak wygląda zarządzanie interfejsem w systemie 5 ways...? Jakie udogodnienia czekają na użytkownika? Przeczytaj i sprawdź!