X

CRM w systemie 5 ways...

Narzędzie CRM - lista klientów to funkcja w systemie 5ways…, która umożliwia efektywne zarządzanie relacjami z wybranym klientem wieloma kanałami w jednym miejscu.

Aby przejść do funkcji, należy po zalogowaniu wybrać z paska bocznego znajdującego się po lewej stronie opcję KLIENCI.

CRM 5 ways...

Lista klientów - tabela

Do tabeli znajdującej się w wyżej wspomnianej zakładce można dodać nielimitowaną ilość klientów. Będą się oni wyświetlać jako lista, a dane widoczne bez dodatkowego kliknięcia w poszczególnego klienta to imię i nazwisko, telefon, adres e-mail oraz etykieta klienta.

CRM 5 ways... dane widoczne bez kliknięcia 

Z poziomu tabeli możemy masowo wysyłać wiadomości do wybranych klientów.

CRM 5ways... masowe wysyłanie wiadomości

Aby wysłać wiadomość do kilku klientów jednocześnie należy przechodząc w zakładkę KLIENCI zaznaczyć wybranych klientów, wybrać opcję UTWÓRZ WIADOMOŚĆ a następnie, po uzupełnieniu treści wysłać.

Karta klienta

W zakładce “Klienci” są gromadzone wszystkie dane na temat klientów, a dokładnie:

CRM 5ways... pełne dane klienta

Klikając w wybranego klienta z listy i przechodząc do zakładki DANE FIRMY, otwierają się pełne dane klienta, o ile wcześniej został one uzupełnione. W tym miejscu możemy przejść również do wszystkich sp0raw klienta, a także ewentualnych notatek na jego temat. 

 

CRM 5 ways... archiwum spraw

Jak wprowadzić klienta do systemu 5 ways…?

W zakładce KLIENCI mogą się pojawić zarówno Ci, których ręcznie doda ekspert, jak i Ci, którzy trafią do systemu przez formularz kontaktowy. Jeżeli dane, które przesłał klient są zbyt powierzchowne, można je w każdej chwili poszerzyć z poziomu panelu 5 ways…

Aby ręcznie dodać klienta wybierz opcję DODAJ znajdującą się w prawym górnym rogu ekranu:

 CRM 5 ways... jak dodać nowego klienta?

Aby klient został dodany automatycznie, musi wypełnić formularz kontaktowy, a następnie założyć konto w systemie 5 ways…

W przypadku automatycznego dodawania klienta do listy ma on założone konto klienckie w systemie, natomiast w momencie gdy to użytkownik dodaje klienta samodzielnie - nowe konto nie tworzy się.

Kiedy samodzielnie wprowadzasz dane klienta nie otrzyma on automatycznie żadnego powiadomienia o dodaniu do systemu.

Edycja wprowadzonych danych klienta

Aby edytować dane klienta kliknij w niego, a następnie z rozwijanego okna na dole, wybierz opcję EDYTUJ.

CRM 5 ways... jak edytować dane klienta?

Zmieniać dane klienta oraz go dodawać może tylko osoba z uprawnieniami administratora bądź eksperta. Specjalista oraz praktykant mają tylko wgląd w dane klientów z poziomu sprawy i nie mają możliwości ich edycji

Statusy klientów

Dodany klient może posiadać jeden z dwóch statusów:

  • aktywny - kiedy prowadzimy z nim aktywną komunikację; oraz
  • nieaktywny - kiedy nie prowadzimy z nim komunikacji.

Jednym z zastosowań tego rozróżnienia jest przejrzystość w twojej liście klientów. Przy pomocy tej funkcji możesz ukrywać tych klientów, z którymi nie prowadzisz aktywnej komunikacji.

Nawet kiedy Twój klient otrzyma status “nieaktywny” będzie mógł się z Tobą skontaktować w każdym momencie.

Aby oznaczyć klienta jako nieaktywnego, należy po jego wybraniu, nacisnąć pole edycji na dole pojawiającego się okna

CRM 5 ways... jak oznaczyć klienta jako nieaktywnego?

Tak jak w przypadku danych klienta, status może zostać zmieniony w dowolnym momencie.

W systemie 5ways… możesz filtować statusy klientów na dwa sposoby;

  • Poprzez wybranie opcji “aktywny” bądź “nieaktywny” w zakładce “status klienta”

  • Poprzez wybranie opcji “posiada” bądź “nie posiada” w zakładce “panel klienta”

CRM 5 ways... filtrowanie klientów

Czegoś zabrakło? Skontaktuj się z nami
Frame
Rozpocznij już dziś!

Rozwijaj i skaluj swój biznes dzięki kompleksowej platformie wspierającej pracę biur księgowych

Wypróbuj za darmo
Od ponad
20 lat
Słuchamy i wspieramy rozwój 
Biur Rachunkowych w Polsce
Logo wFirma
Platforma do zarządzania firmą, 
oferująca narzędzia dla MŚP w 
księgowości i zarządzaniu finansami.
Logo Poradnik Przedsiębiorcy
Portal oferujący kompleksowe wsparcie dla 
przedsiębiorców,  
księgowych oraz osób 
prowadzących działalność gospodarczą.