Rozwijaj i skaluj swój biznes dzięki kompleksowej platformie wspierającej pracę biur księgowych
Wypróbuj za darmoNarzędzie CRM - lista klientów to funkcja w systemie 5ways…, która umożliwia efektywne zarządzanie relacjami z wybranym klientem wieloma kanałami w jednym miejscu.
Aby przejść do funkcji, należy po zalogowaniu wybrać z paska bocznego znajdującego się po lewej stronie opcję KLIENCI.
Do tabeli znajdującej się w wyżej wspomnianej zakładce można dodać nielimitowaną ilość klientów. Będą się oni wyświetlać jako lista, a dane widoczne bez dodatkowego kliknięcia w poszczególnego klienta to imię i nazwisko, telefon, adres e-mail oraz etykieta klienta.
Z poziomu tabeli możemy masowo wysyłać wiadomości do wybranych klientów.
Aby wysłać wiadomość do kilku klientów jednocześnie należy przechodząc w zakładkę KLIENCI zaznaczyć wybranych klientów, wybrać opcję UTWÓRZ WIADOMOŚĆ a następnie, po uzupełnieniu treści wysłać.
W zakładce “Klienci” są gromadzone wszystkie dane na temat klientów, a dokładnie:
Klikając w wybranego klienta z listy otwiera się karta klienta, w której mamy dostęp do jego pełnych danych, naszych notatek na jego temat, zgód, całej korespondencji, a także archiwum spraw tak, aby nawet w przypadku nieobecności opiekuna klienta pełne informacje na jego temat były dostępne:
Archiwum spraw pojawia się jako zakładka w karcie klienta w momencie założenia przez niego sprawy, a w historii możemy sprawdzić jej treść, datę, a także to czy została zamknięta, czy nie:
W zakładce KLIENCI mogą się pojawić zarówno Ci, których ręcznie doda ekspert, jak i Ci, którzy trafią do systemu przez formularz kontaktowy. Jeżeli dane, które przesłał klient są zbyt powierzchowne, można je w każdej chwili poszerzyć z poziomu panelu 5 ways…
Aby ręcznie dodać klienta wybierz opcję DODAJ znajdującą się w prawym górnym rogu ekranu:
Aby klient został dodany automatycznie, musi wypełnić formularz kontaktowy, a następnie założyć konto w systemie 5ways…
Kiedy samodzielnie wprowadzasz dane klienta nie otrzyma on automatycznie żadnego powiadomienia o dodaniu do systemu.
Aby edytować dane klienta kliknij w niego i wybierz opcję EDYTUJ w lewym dolnym rogu.
Dodany klient może posiadać jeden z dwóch statusów:
Jednym z zastosowań tego rozróżnienia jest przejrzystość w twojej liście klientów. Przy pomocy tej funkcji możesz ukrywać tych klientów, z którymi nie prowadzisz aktywnej komunikacji.
Aby oznaczyć klienta jako nieaktywnego, należy po jego wybraniu, nacisnąć pole edycji na dole pojawiającego się okna
Tak jak w przypadku danych klienta, status może zostać zmieniony w dowolnym momencie.
W systemie 5ways… możesz filtować statusy klientów na dwa sposoby;
Poprzez wybranie opcji “aktywny” bądź “nieaktywny” w zakładce “status klienta”
Poprzez wybranie opcji “posiada” bądź “nie posiada” w zakładce “panel klienta”
Rozwijaj i skaluj swój biznes dzięki kompleksowej platformie wspierającej pracę biur księgowych
Wypróbuj za darmoKażdy użytkownik może być pewny, że nasza praca nad systemem trwa nieustannie. Codziennie pracujemy nad tym, aby 5 ways... był nie tylko funkcjonalny, ale także dostosowany do najnowszych trendów. Gdzie znaleźć informacje o aktualizacjach? Przeczytaj!