Rozwijaj i skaluj swój biznes dzięki kompleksowej platformie wspierającej pracę biur księgowych
Wypróbuj za darmoLista klientów w systemie 5 ways… to miejsce, w którym gromadzone są wszelkie dane odnośnie klientów. Pozwala na sprawne odszukanie potrzebnych informacji i kompleksowe zarządzanie relacjami.
Zakładka KLIENCI to tak naprawdę CRM systemu 5 ways…, czyli miejsce do zarządzania relacjami z klientem. Gromadzone są tu wszystkie dane na temat klientów, a więc historia konwersacji, lista spraw czy dane do faktury.
Zgromadzone w ramach systemu informacje mogą posłużyć m.in. do:
Dane klientów gromadzone są w zakładce KLIENCI. Aby do niej przejść, należy po zalogowaniu do systemu wybrać KLIENCI w prawym pasku bocznym.…
W zakładce KLIENCI dane wprowadzane są:
W ramach listy klientów wyświetlane są następujące dane klientów:
Po kliknięciu w wybranego klienta uzyskujemy dostęp do trzech zakładek:
Aby dodać do listy nowego klienta, należy przejść do zakładki KLIENCI » DODAJ.
Wówczas otworzy się okno, w którym pola wymagane to:
Natomiast dodatkowe informacje, które można podać, ale nie są one obligatoryjne, to:
Zarówno dla pozycji wygenerowanych automatycznie, jak i tych wprowadzonych ręcznie, istnieje możliwość edycji wprowadzonych danych poprzez kliknięcie w wybranego klienta » KLIENT » EDYTUJ.
Dodany klient może posiadać jeden z dwóch statusów:
Jednym z zastosowań tego rodzaju filtru jest przejrzystość w kontekście kontaktu z klientami. Za ich pomocą można ukryć na liście tych, z którymi nie podejmujemy dalszych działań.
Aby oznaczyć klienta jako nieaktywnego, należy po wejściu w zakładkę KLIENCI, nacisnąć w konkretną osobę » KLIENT » EDYTUJ » KLIENT NIEAKTYWNY.
Aby ponownie aktywować klienta, należy poprzez naciśnięcie na wybraną osobę w zakładce KLIENCI przejść w KLIENT » EDYTUJ i przesunąć suwak przy opcji KLIENT NIEAKTYWNY tak, aby ją wyłączyć.
W zakładce KLIENCI można filtrować pozycję według:
Rozwijaj i skaluj swój biznes dzięki kompleksowej platformie wspierającej pracę biur księgowych
Wypróbuj za darmoKażdy użytkownik może być pewny, że nasza praca nad systemem trwa nieustannie. Codziennie pracujemy nad tym, aby 5 ways... był nie tylko funkcjonalny, ale także dostosowany do najnowszych trendów. Gdzie znaleźć informacje o aktualizacjach? Przeczytaj!
Dzięki integracji systemu 5 ways… z Autopay płatności mogą odbywać się bezpośrednio w systemie - szybko, wygodnie i bez przeszkód. Jak dokonywać płynnych, automatycznych płatności w 5 ways... w trakcie rozmowy klienta z ekspertem? Sprawdź!
W systemie 5 ways… automatycznie aktualizowane są statusy spraw w zależności od działań podejmowanych w panelu eksperta. Umożliwia to śledzenie postępów sprawy przez eksperta jak i klienta. Jak wygląda zmiana statusów spraw w systemie 5 ways...? Sprawdź!
Integracja z systemem wFirma, to krok w kierunku usprawnienia procesów biznesowych na wielu płaszczyznach. Jak zatem zintegrować 5 ways... z systemem wFirma.pl? Co daje ta integracja? Przeczytaj poniższy artykuł i znajdź odpowiedzi na te pytania!
Możliwość dostosowania interfejsu do własnych potrzeb może znacząco ułatwić pracę w systemie każdemu użytkownikowi. Jak wygląda zarządzanie interfejsem w systemie 5 ways...? Jakie udogodnienia czekają na użytkownika? Przeczytaj i sprawdź!
Aby usprawnić obsługę klienta, 5 ways… oferuje szablony odpowiedzi, które mogłyby być wysyłane klientom w podobnych sprawach. Jak z nich skorzystać? Jak dokonywać edycji szablonów? Przeczytaj artykuł i znajdź odpowiedź na te pytania!