Rozwijaj i skaluj swój biznes dzięki kompleksowej platformie wspierającej pracę biur księgowych
Wypróbuj za darmoW systemie istnieje możliwość stworzenia grup pracowniczych według indywidualnych preferencji nadając im określone możliwości w zakresie uprawnień, umożliwiając przy tym elastyczne zarządzanie utworzonymi zespołami.
Jak stworzyć grupę pracowniczą w systemie 5 ways?
Aby utworzyć grupę pracowników, w pierwszej kolejności należy dodać swoich pracowników do systemu. O tym jak prawidłowo dodać nowego użytkownika znajdziesz, w tym artykule: LINK
Następnie po dodaniu pracowników, należy w menu bocznym przejść do zakładki USTAWIENIA, następnie w górnym menu należy wybrać opcję GRUPY. Następnie kliknij DODAJ. Po chwili pojawi się okno, w którym należy wprowadzić nazwę grupy.
Po wprowadzeniu nazwy grupy, należy zatwierdzić ją klikając przycisk ZAPISZ.
Następnie utworzona grupa, pojawi się w panelu głównym zakładki.
Po utworzeniu grupy, należy dodać wybrane osoby do wcześniej utworzonych grup.
Aby to zrobić prawidłowo w pierwszej kolejności należy przejść do zakładki USTAWIENIA, znajdującej się w bocznym menu. Następnie w górnym menu, należy wybrać zakładkę UŻYTKOWNICY, i z listy pracowników kliknąć w pracownika, którego chcemy dodać do grupy. Po kliknięciu pracownika wyświetli się okno do edycji pracownika, w którym w dolnej sekcji okna znajduje się opcja GRUPA, w nim należy wybrać z listy grupę, do której chcemy przypisać pracownika. Po dokonaniu wyboru grupy, należy ją zatwierdzić klikając przycisk ZAPISZ.
Każdą utworzoną grupę można w dowolnej chwili zmodyfikować, zmieniając np. nazwę grupy. Aby zmodyfikować utworzoną wcześniej grupę należy przejść do zakładki USTAWIENIA, następnie w górnym menu, należy wybrać zakładkę GRUPY, i z listy grup kliknąć w tę, którą chcemy zmodyfikować. Po kliknięciu wybranej grupy, wyświetli się okno do edycji nazwy grupy, gdzie należy wprowadzić zmiany. Po dokonaniu zmian, należy je zatwierdzić klikając przycisk ZAPISZ.
Aby sprawdzić jaki pracownik/ pracownicy należą do danej grupy, należy przejść do zakładki USTAWIENIA, następnie w górnym menu wybrać zakładkę UŻYTKOWNICY, następnie w prawy górnym rogu wybrać w filtrach opcję GRUPA, gdzie należy wybrać grupę, której skład chcemy sprawdzić. Po wybraniu określonej grupy, wyświetli się lista pracowników należąca do danej grupy pracowniczej.
W systemie 5 ways wysłane zapytania przez klientów mogą być delegowane do poszczególnych osób lub grup pracowniczych. Aby ułatwić zarządzanie powierzonymi sprawami, możemy filtrować za pomocą czterech dostępnych filtrów: DO AKCEPTACJI, ODDELEGOWANE, WYSŁANE , ARCHIWUM. Daje to możliwość zobaczenia, na jakim etapie w poszczególnych zespołach są powierzone sprawy.
Aby wyfiltrować powierzone sprawy po grupach, należy w pierwszej kolejności wybrać z menu bocznego zakładkę ODDELEGOWANE, po kliknięciu wyświetli się panel z oddelegowanymi sprawami. Aby sprawdzić do jakiej grupy dana sprawa została oddelegowana, należy w lewym górnym rogu wybrać filtr GRUPA, gdzie po wybraniu grupy wyświetlą się sprawy, które do danej grupy zostały oddelegowane.
System 5 umożliwia efektywne zarządzanie czasem poprzez opcję kalendarza. Przy zatrudnianiu dużej liczby pracowników trudno jest zapamiętać wszystkie ważne wydarzenia. Aby ułatwić informowanie o nadchodzących spotkaniach, dyżurach czy innych wydarzeniach, istnieje możliwość dodania siebie lub poszczególnych osób do kalendarza, co pozwala zespołowi na bieżąco śledzić planowane aktywności.
Tworząc grafik dla swoich pracowników kalendarzu, istnieje opcja zawężenia listy pracowników do wcześniej utworzonych grup pracowniczych. Aby to zrobić należy, w menu bocznym wybrać zakładkę KALENDARZ, następnie w lewym górnym rogu kliknąć opcję DODAJ TERMIN, po kliknięciu wyświetli się okno, w którym należy kliknąć opcję GRUPA, a następnie wybrać grupę pracowniczą, która nas interesuje.
Jak zarządzać kalendarzem w systemie 5 ways…? Przeczytaj, w niniejszym artykule.
Monitorowanie pracy jest kluczowym elementem skutecznego zarządzania przedsiębiorstwem. Wymaga to nadzorowania wielu terminów, zadań oraz innych tego typu działań. System 5ways umożliwia generowanie raportów, co pozwala na efektywne zarządzanie powierzonymi sprawami.
Aby uprościć ten proces i uzyskać przejrzysty wgląd w postęp realizacji zadań, istnieje możliwość tworzenia raportów dla wybranych grup pracowniczych. Dzięki temu łatwiej śledzić, na jakim etapie znajdują się powierzone zadania.
Aby utworzyć raport dla wybranej grupy pracowniczej, należy w bocznym menu wybrać zakładkę RAPORTY, następnie w górnym menu należy wybrać, w dostępnych filtrach opcję GRUPA. Po wybraniu grupy, system przefiltruje powierzone sprawy danej grupie.
Jak wygenerować raport w systemie 5 ways? Więcej znajdziesz, w tym artykule.
Rozwijaj i skaluj swój biznes dzięki kompleksowej platformie wspierającej pracę biur księgowych
Wypróbuj za darmoKażdy użytkownik może być pewny, że nasza praca nad systemem trwa nieustannie. Codziennie pracujemy nad tym, aby 5 ways... był nie tylko funkcjonalny, ale także dostosowany do najnowszych trendów. Gdzie znaleźć informacje o aktualizacjach? Przeczytaj!