X

Logowanie w systemie 5 ways…

W systemie 5ways… rozróżniamy dwa podstawowe typy kont:

  • konta eksperckie - eksperci i ich pracownicy
  • konta klientów - klienci zainteresowani usługą ekspertów

określa to cel założonego konta a za czym idzie i funkcjonalność udostępnionych narzędzi.

Czy wiesz że eksperci posiadający konta w systemie 5ways… mogą być jednocześnie klientami innych ekspertów?
Przykład - biura rachunkowe świadcząc usługi swoim klientom są jednocześnie ekspertami ale i klientami firm wdrożeniowych systemu wFirma!

Jak zalogować się do systemu? - ekspert

Jeśli konto eksperta zostało już zarejestrowane, należy przejść do panelu logowania. Wystarczy wpisać adres e-mail oraz hasło, a następnie kliknąć przycisk ZALOGUJ SIĘ. Po poprawnym uwierzytelnieniu nastąpi logowanie i uzyskanie dostępu do wszystkich funkcji systemu 5 ways…

W przypadku braku założonego konta warto zapoznać się z instrukcją jego założenia

Jak zalogować się do systemu? - klient

Jeśli konto od strony klienta w systemie 5 ways… zostało już utworzone, należy przejść do panelu logowania. Wystarczy wpisać adres e-mail oraz hasło, a następnie kliknąć przycisk ZALOGUJ SIĘ. Po poprawnym uwierzytelnieniu nastąpi logowanie i dostęp do wszystkich funkcji systemu.

Proces rejestracji klienta różni się od rejestracji eksperta. Najpierw należy wypełnić formularz udostępniony przez usługodawcę, a następnie następuje automatyczne przekierowanie do panelu rejestracyjnego. Dlatego przed próbą logowania warto upewnić się, że rejestracja została pomyślnie zakończona.

Jak zmienić hasło w systemie? - ekspert/klient

Po zalogowaniu do systemu 5 ways… pojawi się ekran startowy. W celu zmiany hasła w prawym górnym rogu należy wybrać ikonę użytkownika » PROFIL 5 WAYS….

 

W drugiej sekcji - ZAKTUALIZUJ HASŁO można dokonać zmiany hasła.

 

Aby zmienić hasło, wymagane jest wprowadzenie aktualnego hasła, wpisanie nowego, a następnie powtórzenie go. Zmiany należy potwierdzić klikając ZAPISZ, w prawym dolnym rogu sekcji. 

Po zmianie hasła użytkownik zostanie przeniesiony do panelu logowania, gdzie musi ponownie zalogować się do systemu, wpisując nowe hasło. Po tej czynności można już cieszyć się pracą w systemie!

Jak zmienić hasło? - pracownik

W panelu klienta w lewym dolnym rogu ekranu znajduje się zakładka USTAWIENIA. Po kliknięciu w nią pojawi się m. in. opcja zmiany hasła.

W polu AKTUALNE HASŁO należy wprowadzić bieżące hasło, a w kolejnym wpisać nowe hasło. Aby je potwierdzić, należy wprowadzić je ponownie w polu POTWIERDŹ HASŁO.

Po poprawnym wprowadzeniu danych należy nacisnąć przycisk ZMIEŃ, aby zatwierdzić operację. Po wykonaniu tych kroków hasło zostanie zmienione, a kolejne logowanie będzie wymagało użycia nowego hasła.

Co zrobić gdy użytkownik zapomni hasła?

W sytuacji, gdy użytkownik zapomni hasła, w ekranie logowania należy kliknąć przycisk NIE PAMIĘTASZ HASŁA?

 

W kolejnym kroku należy wprowadzić adres e-mail, który jest powiązany z kontem użytkownika i kliknąć przycisk RESETUJ HASŁO, aby potwierdzić akcję. Na wskazany adres e-mail zostanie wysłana wiadomość, w której użytkownik, w celu potwierdzenia resetu hasła, musi kliknąć przycisk ZRESETUJ HASŁO.

 

Następnie użytkownik zostanie przekierowany do kolejnego kroku, gdzie należy podać powiązany z kontem e-mail i wprowadzić nowe hasło oraz je powtórzyć.

 

Po zatwierdzeniu nowego hasła przyciskiem RESETUJ HASŁO, użytkownik zostanie przeniesiony do panelu logowania, gdzie może zalogować się na swoje konto, używając nowego hasła!

Problemy z logowaniem - ciasteczka w przeglądarce

Jeśli podczas próby zalogowania nie pojawia się informacja o błędnym haśle lub loginie, może to oznaczać problemy z ciasteczkami w przeglądarce. Należy wtedy spróbować usunąć je w ustawieniach używanej przeglądarki.

 

Problem z datą i godziną operacyjną

Może to być również problem ze złą datą i godziną w systemie operacyjnym. Należy je prawidłowo ustawić, a następnie ponownie uruchomić komputer. Warto również spróbować skorzystać z trybu incognito.

 

 Problem z logowaniem - nieprawidłowe hasło

Istnieje także możliwość, iż wpisywane hasło jest niepoprawne, co uniemożliwi użytkownikom zalogowanie do systemu. W tym przypadku należy je zresetować lub nacisnąć przycisk pod logowaniem NIE PAMIĘTASZ HASŁA?

 

Czegoś zabrakło? Skontaktuj się z nami
Frame
Rozpocznij już dziś!

Rozwijaj i skaluj swój biznes dzięki kompleksowej platformie wspierającej pracę biur księgowych

Wypróbuj za darmo
Od ponad
20 lat
Słuchamy i wspieramy rozwój 
Biur Rachunkowych w Polsce
Logo wFirma
Platforma do zarządzania firmą, 
oferująca narzędzia dla MŚP w 
księgowości i zarządzaniu finansami.
Logo Poradnik Przedsiębiorcy
Portal oferujący kompleksowe wsparcie dla 
przedsiębiorców,  
księgowych oraz osób 
prowadzących działalność gospodarczą.