Rozwijaj i skaluj swój biznes dzięki kompleksowej platformie wspierającej pracę biur księgowych
Wypróbuj za darmoNa stronie widziałem, że macie w ofercie czat do wpięcia w stronę internetową i chętnie bym go zamieścił u siebie na stronie, ale zanim się zdecyduję, mam pytanie. Czy ten czat ma jeden określony wygląd, czy można go jakoś dostosować, zmienić kolory, itp.?
Widget czatu, który system 5 ways… umożliwia do wpięcia w stronę internetową, posiada zaawansowany kreator, wobec czego można go dowolnie spersonalizować.
Aby utworzyć widget czatu, należy po zalogowaniu się kliknąć kafel CZAT+ w zakładce HOME, po czym wkleić link do strony, na której ma wyświetlać się widget i wybrać opcję CZAT.
W konsekwencji otworzy się kreator czatu, w którym dostępny będzie szereg opcji do personalizacji.
Do dyspozycji użytkownika dostępne są trzy zakładki:
USTAWIENIA,
USTAWIENIA ZAAWANSOWANE i
USTAWIENIA LOGOWANIA.
Jeżeli chodzi o ustawienia podstawowe, to do wyboru przygotowane są trzy style domyślne:
ciemny,
jasny,
kontrast.
W danej podzakładce istnieje również możliwość ustawienia:
Nagłówka: tekst nagłówka, tło, kolor nagłówka, kolor zamknięcia.
Wnętrza: wielkość czcionki wiadomości, tło wnętrza, odpowiedzi eksperta i klienta, kolor tekstu wiadomości eksperta i klienta.
W zaawansowanych ustawieniach odnaleźć można ustawienia:
Akcji: wielkość czcionki przycisku, tło przycisku, akcji i pola tekstowego, kolor czcionki przycisku i ikony załącznika, opcja zezwalania na załączniki.
Przycisku otwarcia: jest to wygląd widgetu gdzie można określić: zaokrąglenie przycisku, ikony otwarcia, tło przycisku, wielkość ikony.
Układu na stronie: układ widgetu na stronie internetowej w osi X i Y.
Co do ustawień logowania, dotyczą one okna początkowego po otwarciu okna czatu przez klienta. Użytkownik posiada następujące możliwości edycji:
Interakcje użytkownika: oznaczenie wymagania rejestracji, automatyczne otworzenie czatu.
Tooltip powitania: pokazywanie dymka powitania obok widgetu, kolor tła powiadomienia, tekst i kolor tekstu powiadomienia.
Układ logowania: tekst powitalny, okno na wpisanie imienia/pseudonimu klienta, , wielkość tekstu powitania, wielkość czcionki przycisku, tekst powitalny przycisku, kolor tekstu powitania, kolor tekstu przycisku i tło przycisku.
Po dokonaniu wszystkich zmian wystarczy zapisać widget i jest on gotowy do wpięcia w stronę. Jak wpiąć widget czatu do strony internetowej? Przeczytaj!
Rozwijaj i skaluj swój biznes dzięki kompleksowej platformie wspierającej pracę biur księgowych
Wypróbuj za darmoKażdy użytkownik może być pewny, że nasza praca nad systemem trwa nieustannie. Codziennie pracujemy nad tym, aby 5 ways... był nie tylko funkcjonalny, ale także dostosowany do najnowszych trendów. Gdzie znaleźć informacje o aktualizacjach? Przeczytaj!
Integracja z systemem wFirma, to krok w kierunku usprawnienia procesów biznesowych na wielu płaszczyznach. Jak zatem zintegrować 5 ways... z systemem wFirma.pl? Co daje ta integracja? Przeczytaj poniższy artykuł i znajdź odpowiedzi na te pytania!
Możliwość dostosowania interfejsu do własnych potrzeb może znacząco ułatwić pracę w systemie każdemu użytkownikowi. Jak wygląda zarządzanie interfejsem w systemie 5 ways...? Jakie udogodnienia czekają na użytkownika? Przeczytaj i sprawdź!
Badania potrzeb klientów i zbieranie ich opinii o produkcie czy usłudze mogą znacznie wpłynąć na strategię marketingową, czy szeroko pojęte działania firmy. Narzędziem, które to umożliwia są ankiety w systemie 5 ways... Jak z nich korzystać? Sprawdź!
Kwestie płatności online stały się nieodłączną częścią współczesnego biznesu. Integracja 5 ways… z Autopay - platformą do płatności online - to krok w kierunku usprawnienia procesów w firmie. Jak dokonać tej integracji w systemie 5 ways...? Sprawdź!
5 ways… daje możliwość indywidualnych wycen w ramach sprawy. Jak zatem wygląda wycena spraw w systemie 5 ways...? Co jest konieczne, aby uzyskać możliwość monetyzacji usług? Przeczytaj artykuł i dowiedz się!