Rozwijaj i skaluj swój biznes dzięki kompleksowej platformie wspierającej pracę biur księgowych
Wypróbuj za darmoSystem 5 ways… posiada wszechstronne narzędzie do tworzenia ankiet, które można dostosować do indywidualnych potrzeb. Jedną z przydatnych opcji jest możliwość tworzenia ankiet nieanonimowych, które pozwalają na zbieranie danych od respondentów. W jakich sytuacjach warto z nich korzystać i jak to zrobić?
Oznaczenie ankiety jako nieanonimowej dostępne jest z poziomu kreatora. W tym celu w lewym menu należy przejść do zakładki ANKIETY » NOWA ANKIETA » USTAWIENIA i za pomocą suwaka odznaczyć opcję ANKIETA ANONIMOWA, która jest domyślnie zaznaczona podczas tworzenia nowej ankiety.
Po kliknięciu w strzałkę w sekcji POLA WYMAGANE należy wybrać jakie dane respondenta chcemy zbierać w ankiecie. Obowiązkowym parametrem, jest wówczas adres e-mail. Z pozostałych opcjonalnych opcji, jakie można zebrać w ramach ankiety dostępne są:
Po określeniu wymaganych pól, dodaniu pytań oraz odpowiedzi, ankieta jest gotowa do udostępnienia klientowi.
Po określeniu wymaganych pól można przejść do tworzenia pytań i personalizacji ankiety. Kreator oferuje możliwości takie jak:
Więcej na ten temat w artykule: Ankiety w systemie 5 ways…
Ankiety nieanonimowe warto wykorzystywać w:
Po przesłaniu przez klienta ankiety nieanonimowej zebrane odpowiedzi oraz dane respondenta widoczne będą w szczegółach danej ankiety poprzez ANKIETY » RAPORTY w sekcji WYBIERZ RESPONDENTA. Po kliknięciu w strzałkę we wspomnianej sekcji, rozwinie się lista użytkowników, którzy udzielili odpowiedzi w ankiecie. Po wybraniu jednego z nich, przedstawione zostaną odpowiedzi wybranego respondenta.
W przypadku zaznaczenia opcji WSZYSCY, widoczne będą wszystkie odpowiedzi udzielone w ankiecie.
Rozwijaj i skaluj swój biznes dzięki kompleksowej platformie wspierającej pracę biur księgowych
Wypróbuj za darmoKażdy użytkownik może być pewny, że nasza praca nad systemem trwa nieustannie. Codziennie pracujemy nad tym, aby 5 ways... był nie tylko funkcjonalny, ale także dostosowany do najnowszych trendów. Gdzie znaleźć informacje o aktualizacjach? Przeczytaj!
Widgety, które oferuje system 5 ways... są łatwe do wpięcia w stronę internetową nawet przez osobę niedoświadczoną. Jak zatem wpiąć formularz obsługi spraw w swoją stronę? Jakie korzyści płyną z jego posiadania? Przeczytaj i dowiedz się!
Badania potrzeb klientów i zbieranie ich opinii o produkcie czy usłudze mogą znacznie wpłynąć na strategię marketingową, czy szeroko pojęte działania firmy. Narzędziem, które to umożliwia są ankiety w systemie 5 ways... Jak z nich korzystać? Sprawdź!
Każdy profesjonalny system do komunikacji powinien posiadać dedykowane miejsce, w którym przechowywane byłyby dane klientów. W 5 ways... jest to zakładka Klienci. Jakie możliwości daje? Jak edytować wprowadzone dane? Przeczytaj i dowiedz się!
Czat do wpięcia w stronę internetową, system obsługi spraw, czy też ankiety, to narzędzia, które wspierają sprzedaż w systemie 5 ways... W jaki sposób? Dlaczego warto z nich skorzystać? Przeczytaj artykuł i znajdź odpowiedź na te pytania!
Wpięcie ankiety w stronę postawioną na WordPress wcale nie musi być trudne. System 5 ways... udostępnił specjalną wtyczkę, która dodatkowo usprawnia cały proces. Zatem jak wpiąć ankietę w stronę postawioną na WordPress? Przeczytaj!
Relacje z klientami to istotny element biznesu. Mają znaczenie m. in. w sprzedaży dóbr i usług, czy też doradztwie online. Jak może być prowadzona obsługa klientów w systemie 5 ways...? Z jakich narzędzi można skorzystać? Sprawdź!
System 5 ways... posiada niezbędne narzędzia do prowadzenia doradztwa, w tym: system obsługi spraw z narzędziami do pracy zespołowej, czy też katalog, w którym można reklamować swoje usługi. Jak zatem prowadzić doradztwo w systemie 5 ways...? Sprawdź!
Raporty z ankiet w systemie 5 ways... są aktualizowane w czasie rzeczywistym, co oznacza, że po udzieleniu odpowiedzi na pytania przez respondenta, wyniki trafiają automatycznie do systemu. Jak są prezentowane raporty? Sprawdź!