Rozwijaj i skaluj swój biznes dzięki kompleksowej platformie wspierającej pracę biur księgowych
Wypróbuj za darmoSprzedaż wiedzy online to nieoceniona wartość dla firm zajmujących się doradztwem. System 5 ways… otwiera drzwi do prowadzenia doradztwa poprzez różnorodne narzędzia, które nie tylko ułatwiają proces sprzedaży kompetencji, ale również poszerzają zakres komunikacji z klientami. W tym artykule omówione zostaną kluczowe narzędzia, które do tego służą.
System 5 ways… otwiera nowe horyzonty dla różnorodnych form doradztwa online, umożliwiając ekspertom oferowanie swojej wiedzy i usług w elastyczny, interaktywny sposób. Poniżej przykłady, jakiego rodzaju wiedzę można sprzedawać poprzez platformę:
Poza powyższymi istnieje wiele więcej dziedzin, z zakresu których można prowadzić doradztwo przy użyciu narzędzi 5 ways… System jest otwarty na innowacyjne pomysły na biznes.
Z funkcji, które oferuje system 5 ways…, a które ułatwią sprzedaż wiedzy, należy wymienić:
Podstawowym narzędziem w systemie obsługi spraw 5 ways… jest formularz do wpięcia w stronę internetową i wysyłki za pomocą linku. Można więc udostępniać go zarówno bezpośrednio na swojej stronie internetowej, jak też w konwersacji mailowej, poprzez social media lub inne komunikatory.
Dlaczego jest to idealne rozwiązanie jeśli chodzi o prowadzenie doradztwa? Po pierwsze, ponieważ poza możliwością tworzenia porad bezpośrednio w systemie, można je dołączać w formie załącznika (jeśli przygotowujemy je zewnętrznie, poza systemem). Inna kwestia to integracje umożliwiające sprawną monetyzację wiedzy. Dzięki Autopay można tworzyć wyceny porad i udostępniać klientowi płatność bezpośrednio w sprawie, a wFirma umożliwia automatyczną wysyłkę faktury do klienta po dokonaniu zapłaty.
Warto również pamiętać, że system obsługi spraw dostosowany jest do pracy zespołowej, a więc działając w zespole doradczym, mamy możliwość korzystania z dodatkowych funkcji, takich jak: delegowanie, etykietowanie, priorytetyzacja, komentarze w sprawie.
Każda osoba, która skorzysta z formularza obsługi spraw, jest automatycznie dodawana do listy klientów eksperta. Dane klienckie są uporządkowane, zebrane w jednym miejscu, z podpiętymi wszystkimi sprawami prowadzonymi dokładnie z tą jednostką. To kolejne usprawnienie porządkujące pracę, pozwalające przy podejmowaniu następnej interakcji z tym samym konsumentem uzyskać kontekst i spersonalizować obsługę.
Jest to katalog, w którym użytkownik posiadający eksperckie konto w systemie 5 ways… może zareklamować swoje usługi eksperckie za darmo. Warto skorzystać z tego rozwiązania, aby bez dodatkowych opłat zacząć promować swój biznes i zdobyć nowych klientów.
Wizytówki ekspertów dostępne są pod linkiem: https://eksperci.5ways.com/
Rozwijaj i skaluj swój biznes dzięki kompleksowej platformie wspierającej pracę biur księgowych
Wypróbuj za darmoKażdy użytkownik może być pewny, że nasza praca nad systemem trwa nieustannie. Codziennie pracujemy nad tym, aby 5 ways... był nie tylko funkcjonalny, ale także dostosowany do najnowszych trendów. Gdzie znaleźć informacje o aktualizacjach? Przeczytaj!
W systemie 5 ways… chcąc pracować zespołowo, administrator oraz osoby do tego uprawnione mogą dodawać kolejnych użytkowników do zespołu. Jak dodać nowego użytkownika? Jakie role mogą mieć użytkownicy w systemie 5 ways...? Sprawdź!
W systemie 5 ways… automatycznie aktualizowane są statusy spraw w zależności od działań podejmowanych w panelu eksperta. Umożliwia to śledzenie postępów sprawy przez eksperta jak i klienta. Jak wygląda zmiana statusów spraw w systemie 5 ways...? Sprawdź!
System 5 ways… zapewnia wyjątkowe narzędzia umożliwiające stworzenie, spersonalizowanie i wpięcie czatu na własnej stronie internetowej. Jak wpiąć czat dla klientów do swojej strony internetowej? Przeczytaj poniższy artykuł i dowiedz się!
Formularz obsługi spraw to w systemie 5 ways... podstawowe narzędzie działające w ramach Systemu obsługi spraw. Formularz posiada zaawansowany kreator, w którym można dowolnie spersonalizować jego elementy. Co dokładnie można dostosować? Sprawdź!
Kreator czatu w systemie 5 ways... posiada rozbudowane możliwości personalizacji. Można zatem ustawić również powitanie w oknie czatu, które zobaczą klienci, podejmując próbę kontaktu. Jak ustawić własne powitanie? Przeczytaj!
Jedną z interesujących kwestii jest zmiana adresu e-mail przypisanego do konta użytkownika w systemie 5 ways... Kto może dokonać takiej zmiany? Czy admin, lub ekspert z uprawnieniami do zarządzania użytkownikami mają taką możliwość? Sprawdź!