Rozwijaj i skaluj swój biznes dzięki kompleksowej platformie wspierającej pracę biur księgowych
Wypróbuj za darmoZ racji różnorodnego zastosowania ankiet, np. do badań rynku, oceny satysfakcji klientów, czy też zbierania opinii o produkcie, system 5 ways… umożliwia dwa rodzaje udostępniania ankiet:
Aby utworzyć ankietę, należy po zalogowaniu do systemu na pulpicie startowym (HOME) kliknąć kafel ANKIETA+.
Każdą kolejną ankietę można dodać również z pozycji zakładki ANKIETY, dostępnej w lewym menu i kliknięciu w kafel z ikoną plusa.
W zakładce EDYCJA można uzupełnić tytuł, opis oraz zdefiniować pytania.
W zakładce USTAWIENIA natomiast dostępne są opcje dotyczące anonimowości ankiety oraz te, które umożliwiają jej personalizację (styl tekstu, kolor tła).
Więcej informacji o tworzeniu ankiet znajduje się w artykule: Ankiety w systemie 5 ways…
Najłatwiej udostępnić ankietę, przesyłając odbiorcy link. Za jego pomocą ankietę można przesłać poprzez e-mail, czat i inne komunikatory społeczne.
Kliknięcie w otrzymany link, przekierowuje respondenta bezpośrednio do ankiety, gdzie może ją wypełnić. Co ważne, ankieta otworzy się w nowym oknie przeglądarki.
Aby skopiować link, należy w kreatorze ankiet przejść do zakładki UDOSTĘPNIJ » LINK, a następnie kliknąć w ikonę kopiowania i przesłać go klientowi.
Gdy klient naciśnie w odnośnik, ankieta otworzy się w nowym oknie przeglądarki i będzie możliwa do uzupełnienia.
Po przesłaniu odpowiedzi, będą one widoczne poprzez przejście w ANKIETY i po wybraniu konkretnej, przejście do zakładki RAPORT.
Alternatywnie, ankieta może być osadzona na stronie internetowej przy użyciu dedykowanego skryptu udostępnionego przez system 5 ways... Skrypt ten można łatwo wpiąć do kodu źródłowego strony, umożliwiając klientom bezpośredni dostęp do ankiety za pomocą widgetu.
Informacje dotyczące osadzenia ankiety na stronie za pomocą widgetu, dostępne są w artykule: Jak wpiąć ankietę w swoją stronę internetową? Instrukcja krok po kroku!
Korzystając z powyższych metod, można nie tylko efektywnie zbierać opinie klientów, ale także zwiększyć ich zaangażowanie i interakcje poprzez łatwy dostęp do ankiet. Taka praktyka nie tylko wspiera budowanie lepszych produktów i usług, ale również umożliwia dynamiczne dostosowanie strategii marketingowej do realnych potrzeb rynku.
Rozwijaj i skaluj swój biznes dzięki kompleksowej platformie wspierającej pracę biur księgowych
Wypróbuj za darmoKażdy użytkownik może być pewny, że nasza praca nad systemem trwa nieustannie. Codziennie pracujemy nad tym, aby 5 ways... był nie tylko funkcjonalny, ale także dostosowany do najnowszych trendów. Gdzie znaleźć informacje o aktualizacjach? Przeczytaj!
W celu usprawnienia pracy w systemie 5 ways… administrator konta może nadać uprawnienia zarządzania pracownikami innym użytkownikom. Jak włączyć tą opcję? Jak wygląda zarządzanie użytkownikami w systemie 5 ways...? Sprawdź!
Dodawanie widgetu czatu nie musi być skomplikowane i tak naprawdę każdy jest w stanie to zrobić. W tym celu przygotowaliśmy instrukcję, aby każdy mógł samodzielnie wpiąć widget czatu w swoją stronę internetową. Jak to zatem zrobić? Sprawdź!
System 5 ways... w ramach wpinania widgetu formularza obsługi spraw do strony postawionej na WordPress udostępnia specjalną wtyczkę usprawniającą cały proces. Jak ją pobrać i jak z niej korzystać? Przeczytaj artykuł i znajdź odpowiedź na to pytanie!
Kreator czatu w systemie 5 ways... posiada rozbudowane możliwości personalizacji. Można zatem ustawić również powitanie w oknie czatu, które zobaczą klienci, podejmując próbę kontaktu. Jak ustawić własne powitanie? Przeczytaj!
Widgety, które system 5 ways... oferuje, mają rozbudowane edytory z możliwością personalizacji i dostosowania wyglądu do potrzeb użytkownika. Nie inaczej jest jeśli chodzi o czat do wpięcia w stronę internetową. Jak go zatem spersonalizować? Sprawdź!
Formularz obsługi spraw to w systemie 5 ways... podstawowe narzędzie działające w ramach Systemu obsługi spraw. Formularz posiada zaawansowany kreator, w którym można dowolnie spersonalizować jego elementy. Co dokładnie można dostosować? Sprawdź!
Każdy profesjonalny system do komunikacji powinien posiadać dedykowane miejsce, w którym przechowywane byłyby dane klientów. W 5 ways... jest to zakładka Klienci. Jakie możliwości daje? Jak edytować wprowadzone dane? Przeczytaj i dowiedz się!
Jedną z interesujących kwestii jest zmiana adresu e-mail przypisanego do konta użytkownika w systemie 5 ways... Kto może dokonać takiej zmiany? Czy admin, lub ekspert z uprawnieniami do zarządzania użytkownikami mają taką możliwość? Sprawdź!