Rozwijaj i skaluj swój biznes dzięki kompleksowej platformie wspierającej pracę biur księgowych
Wypróbuj za darmoSystem 5 ways... oferuje kompleksowe narzędzie do tworzenia ankiet, które można dostosować do specyficznych potrzeb. Jedną z jego cennych funkcji jest opcja tworzenia ankiet anonimowych, umożliwiających zbieranie informacji od respondentów bez ujawniania ich tożsamości. W jakich sytuacjach warto skorzystać z tej opcji i jak ją wdrożyć?
Dodanie ankiety możliwe jest na 2 sposoby:
Ustawienie anonimowości możliwe jest w procesie tworzenia ankiety. W tym celu należy przejść do zakładki ANKIETY » NOWA ANKIETA » USTAWIENIA i upewnić się, że suwak przy opcji ANKIETA ANONIMOWA jest włączony (przesunięty w prawo). Jest to ustawienie domyślne konfiguratora ankiet.
Zaznaczenie lub odznaczenie anonimowości dostępne jest również dla ankiet dodanych wcześniej. Aby zmodyfikować ustawienie ankieta anonimowa/nieanonimowa, należy z poziomu zakładki ANKIETY (dostępnej w lewym menu) wybrać moduł z żądaną ankietą i przejść do zakładki USTAWIENIA oraz odpowiednio zmienić opcję ANKIETA ANONIMOWA za pomocą suwaka.
Po dodaniu wszystkich pytań do ankiety oraz personalizacji wyglądu, jest ona gotowa do udostępnienia klientom. Więcej o sposobie udostępnienia ankiet znajduje się w artykule Sposoby udostępniania ankiet w systemie 5 ways...
Ankiety anonimowe warto wykorzystywać w:
W przypadku ankiet anonimowych, zebrane odpowiedzi będą widoczne w zakładce ANKIETY » RAPORTY, jednak bez możliwości identyfikacji respondenta. Zliczana natomiast będzie ogólna liczba odpowiedzi udzielonych w ankiecie.
Rozwijaj i skaluj swój biznes dzięki kompleksowej platformie wspierającej pracę biur księgowych
Wypróbuj za darmoKażdy użytkownik może być pewny, że nasza praca nad systemem trwa nieustannie. Codziennie pracujemy nad tym, aby 5 ways... był nie tylko funkcjonalny, ale także dostosowany do najnowszych trendów. Gdzie znaleźć informacje o aktualizacjach? Przeczytaj!
System 5 ways… wspiera zarówno pracę w pojedynkę jak i pracę zespołową. Jak przejść na pracę zespołową? Jak dodać konto dla pracownika? Jakie role można mu nadać? Kim jest osoba reprezentująca? Przeczytaj poniższy artykuł i dowiedz się!
Ikona użytkownika to jeden z ważniejszych elementów w personalizacji konta. Dzięki temu w szybki sposób możliwa jest identyfikacja i zlokalizowanie go w systemie. Jak ją ustawić i jak edytować aktualny awatar? Przeczytaj i dowiedz się!
W systemie 5 ways… automatycznie aktualizowane są statusy spraw w zależności od działań podejmowanych w panelu eksperta. Umożliwia to śledzenie postępów sprawy przez eksperta jak i klienta. Jak wygląda zmiana statusów spraw w systemie 5 ways...? Sprawdź!
Każdy profesjonalny system do komunikacji powinien posiadać dedykowane miejsce, w którym przechowywane byłyby dane klientów. W 5 ways... jest to zakładka Klienci. Jakie możliwości daje? Jak edytować wprowadzone dane? Przeczytaj i dowiedz się!
Widgety, które oferuje system 5 ways... są łatwe do wpięcia w stronę internetową nawet przez osobę niedoświadczoną. Jak zatem wpiąć formularz obsługi spraw w swoją stronę? Jakie korzyści płyną z jego posiadania? Przeczytaj i dowiedz się!
Badania potrzeb klientów i zbieranie ich opinii o produkcie czy usłudze mogą znacznie wpłynąć na strategię marketingową, czy szeroko pojęte działania firmy. Narzędziem, które to umożliwia są ankiety w systemie 5 ways... Jak z nich korzystać? Sprawdź!
Wpięcie ankiety w stronę postawioną na WordPress wcale nie musi być trudne. System 5 ways... udostępnił specjalną wtyczkę, która dodatkowo usprawnia cały proces. Zatem jak wpiąć ankietę w stronę postawioną na WordPress? Przeczytaj!