Rozwijaj i skaluj swój biznes dzięki kompleksowej platformie wspierającej pracę biur księgowych
Wypróbuj za darmoProwadzę blog kulinarny i chciałabym zorganizować na nim miejsce do komunikacji z moimi odbiorcami. Nie znam się na rzeczach informatycznych, ale chciałabym wpiąć okno czatu bez szukania pomocy specjalisty. Czy mogłabym prosić o jakiś tutorial jak to zrobić?
Dodawanie widgetu czatu nie musi być skomplikowane i tak naprawdę każdy jest w stanie to zrobić. Jak? Poniżej przedstawimy to krok po kroku!
Na początek należy stworzyć nowy szablon widgetu czatu. Odbywa się to po zalogowaniu do systemu:
Następnie należy wpisać adres URL strony, do której dany widget będzie wpięty i w polu TYP WIDGETU wybrać CZAT » ZAPISZ.
W kreatorze uzyskuje się możliwość dostosowania czatu do swoich potrzeb. Do dyspozycji są takie opcje jak m.in:
Po zakończeniu personalizacji i zapisaniu zmian za pomocą ZAPISZ - czat jest gotowy do wpięcia na stronę.
Wygenerowany widget posiada swój unikalny kod do zamieszczenia na stronie. Można go odnaleźć poprzez USTAWIENIA » WIDGETY i wybranie interesującego nas czatu. Kod znajduje się w sekcji LINK DO UMIESZCZENIA NA STRONIE.
Aby wpiąć widget do swojej witryny, należy dołączyć wspomniany kod na koniec sekcji BODY kodu HTML strony internetowej.
Po zamieszczeniu kodu i zapisaniu zmian czat jest gotowy do użytku.
Aby usprawnić proces, przygotowaliśmy dedykowany tutorial:
Rozwijaj i skaluj swój biznes dzięki kompleksowej platformie wspierającej pracę biur księgowych
Wypróbuj za darmoKażdy użytkownik może być pewny, że nasza praca nad systemem trwa nieustannie. Codziennie pracujemy nad tym, aby 5 ways... był nie tylko funkcjonalny, ale także dostosowany do najnowszych trendów. Gdzie znaleźć informacje o aktualizacjach? Przeczytaj!
Jedną z funkcji, jakie oferuje system 5 ways... jest etykietowanie spraw, co znacząco ułatwia identyfikację, organizację i śledzenie postępów. Jak utworzyć nową etykietę? W których zakładkach można dodać etykietę do sprawy? Przeczytaj i dowiedz się!
W systemie 5 ways… chcąc pracować zespołowo, administrator oraz osoby do tego uprawnione mogą dodawać kolejnych użytkowników do zespołu. Jak dodać nowego użytkownika? Jakie role mogą mieć użytkownicy w systemie 5 ways...? Sprawdź!
Integracja z systemem wFirma, to krok w kierunku usprawnienia procesów biznesowych na wielu płaszczyznach. Jak zatem zintegrować 5 ways... z systemem wFirma.pl? Co daje ta integracja? Przeczytaj poniższy artykuł i znajdź odpowiedzi na te pytania!
Aby usprawnić obsługę klienta, 5 ways… oferuje szablony odpowiedzi, które mogłyby być wysyłane klientom w podobnych sprawach. Jak z nich skorzystać? Jak dokonywać edycji szablonów? Przeczytaj artykuł i znajdź odpowiedź na te pytania!
System 5 ways… wspiera zarówno pracę w pojedynkę jak i pracę zespołową. Jak przejść na pracę zespołową? Jak dodać konto dla pracownika? Jakie role można mu nadać? Kim jest osoba reprezentująca? Przeczytaj poniższy artykuł i dowiedz się!