Rozwijaj i skaluj swój biznes dzięki kompleksowej platformie wspierającej pracę biur księgowych
Wypróbuj za darmoJednym z kluczowych elementów sprawnego prowadzenia biznesu jest efektywne zarządzanie informacjami i zadaniami. System 5 ways... oferuje możliwość etykietowania spraw, co znacząco ułatwia identyfikację, organizację i śledzenie postępów. To niezwykle przydatne narzędzie, które daje użytkownikom elastyczność w dostosowywaniu etykiet do własnych potrzeb. W tym artykule omówione zostaną możliwości tworzenia, modyfikowania i nadawania etykiet sprawom w systemie 5 ways…
W celu stworzenia etykiety należy przejść do zakładki USTAWIENIA » ETYKIETY » DODAJ. Otworzy się kreator, w którym użytkownik ma możliwość wprowadzenia nazwy oraz dostosowania koloru etykiety.
Po spersonalizowaniu etykiety należy kliknąć opcję ZAPISZ.
W tym samym miejscu można dokonać również edycji utworzonych już etykiet i je usuwać. Należy wówczas kliknąć w nazwę tej, która ma zostać zmodyfikowana. Pojawi się okno edycji, w którym użytkownik wprowadza zmiany i je zapisuje.
Dodane etykiety można przypisywać sprawom w ramach OBSŁUGI SPRAW w zakładkach:
jak również bezpośrednio w widoku szczegółów sprawy.
Aby nadać etykietę sprawie z poziomu listy, bez konieczności przechodzenia do szczegółów sprawy, należy kliknąć w belkę obok nazwy (nie w sam tytuł sprawy), wówczas okno sprawy rozszerza się. Użytkownik klikając w akcję DODAJ ETYKIETĘ może ją przypisać. Z listy utworzonych etykiet wystarczy wybrać tę, która ma zostać przypisana sprawie i kliknąć w jej nazwę. Sprawa zostanie oznaczona wybraną etykietą.
Aby dodać etykietę bezpośrednio w sprawie, należy przejść do szczegółów wybranej sprawy klikając w jej tytuł, w prawym górnym rogu wybrać DODAJ ETYKIETĘ i z listy wybrać tę, którą ma być oznaczona sprawa.
Po kliknięciu w tytuł sprawy pojawiają się jej szczegóły, w tym również nadane etykiety. W tym miejscu użytkownik może je odpiąć od sprawy klikając na „x” znajdujący się przy nazwie etykiety.
Odpiąć etykietę można również w wymienionych wyżej zakładkach OBSŁUGI SPRAW, również klikając na „x” znajdujący się przy nazwie etykiety, po rozwinięciu okna sprawy, klikając w belkę obok tytułu sprawy.
W pasku filtrów, który dostępny jest w każdej zakładce, istnieje możliwość filtrowania spraw poprzez etykiety. W tym celu należy w pasku filtrów rozwinąć ETYKIETY i wybrać jedną, bądź kilka. Po ich wyborze wyświetlą się oznaczone nimi sprawy.
Rozwijaj i skaluj swój biznes dzięki kompleksowej platformie wspierającej pracę biur księgowych
Wypróbuj za darmoKażdy użytkownik może być pewny, że nasza praca nad systemem trwa nieustannie. Codziennie pracujemy nad tym, aby 5 ways... był nie tylko funkcjonalny, ale także dostosowany do najnowszych trendów. Gdzie znaleźć informacje o aktualizacjach? Przeczytaj!
Integracja z systemem wFirma, to krok w kierunku usprawnienia procesów biznesowych na wielu płaszczyznach. Jak zatem zintegrować 5 ways... z systemem wFirma.pl? Co daje ta integracja? Przeczytaj poniższy artykuł i znajdź odpowiedzi na te pytania!
Każdy użytkownik może być pewny, że nasza praca nad systemem trwa nieustannie. Codziennie pracujemy nad tym, aby 5 ways... był nie tylko funkcjonalny, ale także dostosowany do najnowszych trendów. Gdzie znaleźć informacje o aktualizacjach? Przeczytaj!
W systemie 5 ways… automatycznie aktualizowane są statusy spraw w zależności od działań podejmowanych w panelu eksperta. Umożliwia to śledzenie postępów sprawy przez eksperta jak i klienta. Jak wygląda zmiana statusów spraw w systemie 5 ways...? Sprawdź!