Rozwijaj i skaluj swój biznes dzięki kompleksowej platformie wspierającej pracę biur księgowych
Wypróbuj za darmoAby usprawnić obsługę klienta, 5 ways… oferuje możliwość dodania szablonów odpowiedzi, które mogłyby być wysyłane klientom w podobnych sprawach. Funkcja dodawania szablonów odpowiedzi dostępna jest z panelu użytkownika po zalogowaniu. Jak z niej skorzystać? Tłumaczymy poniżej!
Tworzenie szablonów odpowiedzi jest funkcją, z której mogą korzystać tylko użytkownicy o uprawnieniach eksperta lub specjalisty. W celu utworzenia szablonu odpowiedzi w panelu użytkownika należy przejść do zakładki USTAWIENIA » SZABLONY ODPOWIEDZI » DODAJ.
Z tej pozycji otwiera się kreator do tworzenia grupy szablonów. Mogą one dotyczyć dowolnych kategorii, np. podziękowania za wybór usług, opisy konkretnych produktów, często powtarzających się zagadnień tematycznych.
Po nadaniu nazwy grupy pojawia się ona na liście grup szablonów. Po kliknięciu w wybraną grupę można już zacząć tworzenie szablonów. Aby to zrobić, trzeba wybrać opcję DODAJ NOWY SZABLON, znajdującą się po lewej stronie.
W oknie dodawania szablonu należy uzupełnić:
W oknie dodawania treści szablonu użytkownik posiada możliwość formatowania tekstu, w tym:
Istnieje również możliwość dołączenia załączników. W tym celu należy najpierw zapisać dany szablon, a następnie wejść w niego ponownie i dodać załącznik przy pomocy ikony „spinacza”, która znajduje się w lewym dolnym rogu okna.
Szablony odpowiedzi dostępne są z poziomu szczegółów sprawy. Po jej otworzeniu należy w polu wiadomości, w pasku narzędzi wybrać opcję UŻYJ SZABLONU. Po kliknięciu otworzy się lista utworzonych szablonów z możliwością ich wstawienia i wysłania do klienta. Aby to zrobić, wystarczy kliknąć w interesujący nas szablon. Po wklejeniu go do wiadomości mamy możliwość przeredagowania treści przed jej wysyłką do klienta.
Aby usunąć lub edytować wybraną grupę odpowiedzi, należy przejść do zakładki USTAWIENIA » SZABLONY ODPOWIEDZI » GRUPY SZABLONÓW, a następnie kliknąć w nazwę grupy. Użytkownik zostanie wówczas przeniesiony do widoku z listą szablonów w danej grupie. Edytować i usuwać grupę możemy po naciśnięciu w nazwę grupy, która znajduje się nad listą dodanych szablonów.
Wówczas chcąc usunąć wybraną grupę, w oknie edycji należy wybrać opcję USUŃ. Następnie pojawi się komunikat o treści: „Czy na pewno chcesz usunąć tę grupę wraz z szablonami?”, który należy zaakceptować. Wraz z usunięciem grupy, kasowane są wszystkie zawarte w niej szablony.
Użytkownik może również korygować konkretny szablon. Po przejściu do wybranej grupy w zakładce USTAWIENIA » SZABLONY ODPOWIEDZI i kliknięciu w interesujący nas szablon otworzy się okno edycji, w którym można poprawić: nazwę, tagi, treść, załączniki.
Jeśli mamy dodane co najmniej dwie grupy szablonów, to w polu GRUPA SZABLONÓW można zmienić grupę, do której dany szablon jest przypisany.
Aby usunąć konkretny szablon, należy w oknie edycji kliknąć USUŃ i zaakceptować pojawiający się komunikat z treścią: „Czy na pewno chcesz usunąć ten szablon?” W tym momencie szablon zostanie usunięty.
Rozwijaj i skaluj swój biznes dzięki kompleksowej platformie wspierającej pracę biur księgowych
Wypróbuj za darmoKażdy użytkownik może być pewny, że nasza praca nad systemem trwa nieustannie. Codziennie pracujemy nad tym, aby 5 ways... był nie tylko funkcjonalny, ale także dostosowany do najnowszych trendów. Gdzie znaleźć informacje o aktualizacjach? Przeczytaj!
Dzięki integracji systemu 5 ways… z Autopay płatności mogą odbywać się bezpośrednio w systemie - szybko, wygodnie i bez przeszkód. Jak dokonywać płynnych, automatycznych płatności w 5 ways... w trakcie rozmowy klienta z ekspertem? Sprawdź!
Ikona użytkownika to jeden z ważniejszych elementów w personalizacji konta. Dzięki temu w szybki sposób możliwa jest identyfikacja i zlokalizowanie go w systemie. Jak ją ustawić i jak edytować aktualny awatar? Przeczytaj i dowiedz się!
W systemie 5 ways… chcąc pracować zespołowo, administrator oraz osoby do tego uprawnione mogą dodawać kolejnych użytkowników do zespołu. Jak dodać nowego użytkownika? Jakie role mogą mieć użytkownicy w systemie 5 ways...? Sprawdź!
Integracja z systemem wFirma, to krok w kierunku usprawnienia procesów biznesowych na wielu płaszczyznach. Jak zatem zintegrować 5 ways... z systemem wFirma.pl? Co daje ta integracja? Przeczytaj poniższy artykuł i znajdź odpowiedzi na te pytania!
System 5 ways… wspiera zarówno pracę w pojedynkę jak i pracę zespołową. Jak przejść na pracę zespołową? Jak dodać konto dla pracownika? Jakie role można mu nadać? Kim jest osoba reprezentująca? Przeczytaj poniższy artykuł i dowiedz się!