Rozwijaj i skaluj swój biznes dzięki kompleksowej platformie wspierającej pracę biur księgowych
Wypróbuj za darmoIntegracja systemu 5 ways… z oprogramowaniem księgowo-kadrowym wFirma, to krok w kierunku usprawnienia procesów biznesowych na wielu płaszczyznach. Możliwość automatycznego wystawiania i przesyłania faktur do klientów, to nie tylko oszczędność czasu, ale także zapewnienie płynności w zarządzaniu dokumentacją księgową. Jakie jeszcze korzyści przynosi integracja z systemem wFirma? O tym poniżej.
Po zalogowaniu do systemu 5 ways… w celu integracji z systemem wFirma należy przejść w zakładki USTAWIENIA » INTEGRACJE » WFIRMA i wybrać opcję ZINTEGRUJ.
Jeśli jest się już zalogowanym w innej zakładce przeglądarki do wFirmy - pojawi się komunikat „Aplikacja 5 ways… prosi o dostęp do: Pokaż listę”.
Po kliknięciu w napis „Pokaż listę” wyświetli nam się spis pozycji, do których o wgląd prosi system 5 ways…
Chcąc dokończyć integrację, należy wybrać opcję ZEZWÓL. Po tym działaniu automatycznie nastąpi powrót do systemu 5 ways… i będzie można kontynuować proces integracji.
W przypadku, gdy użytkownik nie jest jeszcze zalogowany w wFirma, pojawi się okno logowania do systemu. Po zalogowaniu pokaże się taki sam komunikat jak w przypadku, gdy jesteśmy już zalogowani o potwierdzeniu chęci dokonania integracji, który wymaga akceptacji. Następnie można kontynuować proces integracji.
W przypadku, gdy właściciel prowadzi jedną firmę, zostanie on po zalogowaniu, czy też zaakceptowaniu integracji automatycznie zintegrowany z wFirmą.
W przypadku, gdy użytkownik posiada na koncie wFirmy więcej niż jedną firmę, musi wybrać tę, z którą chce zintegrować system 5 ways… w zakładce USTAWIENIA » INTEGRACJE » WFIRMA w polu wyboru firmy. Po dokonaniu tej czynności wFirma zostanie zintegrowana z 5 ways…
Jeśli użytkownik prowadzi firmę na ryczałcie, to po dokonaniu powyższych kroków, w INTEGRACJE » WFIRMA pojawi się pole wyboru stawki ryczałtu. Po wyborze stawki można się już cieszyć integracją.
Jedną z wielu korzyści, jakie oferuje integracja z wFirma jest to, że faktury wystawione klientom (po ich opłaceniu) automatycznie pojawią się w systemie wFirma oraz są wysyłane bezpośrednio na konto klienta. Połączenie danych z systemu 5 ways… z wFirma umożliwia płynne przekazywanie informacji między obszarem obsługi klienta a księgowością. Dzięki temu pracownicy mogą łatwo korzystać z informacji dotyczących klientów, a jednocześnie mieć pewność, że wszystkie transakcje są księgowane poprawnie i na bieżąco.
Rozłączyć integrację można przechodząc do zakładki USTAWIENIA » INTEGRACJE i w oknie WFIRMA kliknąć przycisk ROZŁĄCZ.
Jeśli użytkownik będzie chciał podłączyć do systemu 5 ways… inną firmę, niż tą podpiętą w danym momencie, wystarczy wówczas, po rozłączeniu integracji, ponownie kliknąć ZINTEGRUJ i wykonać czynności jak przy pierwszej integracji.
Rozwijaj i skaluj swój biznes dzięki kompleksowej platformie wspierającej pracę biur księgowych
Wypróbuj za darmoKażdy użytkownik może być pewny, że nasza praca nad systemem trwa nieustannie. Codziennie pracujemy nad tym, aby 5 ways... był nie tylko funkcjonalny, ale także dostosowany do najnowszych trendów. Gdzie znaleźć informacje o aktualizacjach? Przeczytaj!
Jedną z funkcji, jakie oferuje system 5 ways... jest etykietowanie spraw, co znacząco ułatwia identyfikację, organizację i śledzenie postępów. Jak utworzyć nową etykietę? W których zakładkach można dodać etykietę do sprawy? Przeczytaj i dowiedz się!
Aby usprawnić obsługę klienta, 5 ways… oferuje szablony odpowiedzi, które mogłyby być wysyłane klientom w podobnych sprawach. Jak z nich skorzystać? Jak dokonywać edycji szablonów? Przeczytaj artykuł i znajdź odpowiedź na te pytania!
System 5 ways… wspiera zarówno pracę w pojedynkę jak i pracę zespołową. Jak przejść na pracę zespołową? Jak dodać konto dla pracownika? Jakie role można mu nadać? Kim jest osoba reprezentująca? Przeczytaj poniższy artykuł i dowiedz się!
Możliwość dostosowania interfejsu do własnych potrzeb może znacząco ułatwić pracę w systemie każdemu użytkownikowi. Jak wygląda zarządzanie interfejsem w systemie 5 ways...? Jakie udogodnienia czekają na użytkownika? Przeczytaj i sprawdź!
W systemie 5 ways… automatycznie aktualizowane są statusy spraw w zależności od działań podejmowanych w panelu eksperta. Umożliwia to śledzenie postępów sprawy przez eksperta jak i klienta. Jak wygląda zmiana statusów spraw w systemie 5 ways...? Sprawdź!