Rozwijaj i skaluj swój biznes dzięki kompleksowej platformie wspierającej pracę biur księgowych
Wypróbuj za darmoJestem klientką od niedawna i chcę wpiąć czat do mojego bloga modowego. Otworzyłam kreator i widzę, że jest bardzo dużo opcji edycji, ale nigdzie nie mogę znaleźć okienka do ustawiania własnego powitania dla czytelników. Czy jest u Was taka możliwość?
Kreator czatu w systemie 5 ways… daje zaawansowane możliwości edycji, a więc nie może w nim zabraknąć również opcji ustawiania własnego powitania dla klientów.
Aby ustawić własne powitanie w oknie czatu, należy najpierw przejść do zakładki USTAWIENIA » WIDGETY. Jeśli mamy już utworzony widget czatu to wystarczy kliknąć w jego nazwę, aby otworzyć okno edycji. Jeśli natomiast tworzymy go po raz pierwszy, wybieramy DODAJ, wprowadzamy adres URL strony, na której chcemy go umieścić i zaznaczamy TYP WIDGETU jako CZAT.
W otwartym oknie edycji należy przejść do zakładki USTAWIENIA LOGOWANIA » UKŁAD LOGOWANIA.
W polu TEKST POWITALNY można wprowadzić dowolną treść, którą chce się przekazać klientom, po otworzeniu ikony czatu.
Po zapisaniu zmian będzie ona zaktualizowana w szablonie.
Tekst powitalny to nie jedyna treść, jaką można zmodyfikować w kreatorze widgetu czatu 5 ways… Użytkownik ma również możliwość ustawienia dymku powitania, a więc wiadomości, która zachęca klienta do otworzenia okna czatu. Aby to zrobić, należy przejść do okna edycji widgetu czatu, a w nim do zakładki USTAWIENIA LOGOWANIA » TOOLTIP POWITANIA i zaznaczyć opcję POKAZUJ TOOLTIP POWITANIA.
W polu TEKST POWIADOMIENIA można wprowadzić dowolną treść, która ma się pojawiać nad dymkiem czatu.
Po zapisaniu zmian czat będzie wzbogacony o nową treść.
O tym jakie inne opcje edycji oferuje kreator widgetu czatu, można przeczytać w artykule: Czat dla klientów w systemie 5 ways….
Rozwijaj i skaluj swój biznes dzięki kompleksowej platformie wspierającej pracę biur księgowych
Wypróbuj za darmoKażdy użytkownik może być pewny, że nasza praca nad systemem trwa nieustannie. Codziennie pracujemy nad tym, aby 5 ways... był nie tylko funkcjonalny, ale także dostosowany do najnowszych trendów. Gdzie znaleźć informacje o aktualizacjach? Przeczytaj!
Dzięki integracji systemu 5 ways… z Autopay płatności mogą odbywać się bezpośrednio w systemie - szybko, wygodnie i bez przeszkód. Jak dokonywać płynnych, automatycznych płatności w 5 ways... w trakcie rozmowy klienta z ekspertem? Sprawdź!
Jedną z funkcji, jakie oferuje system 5 ways... jest etykietowanie spraw, co znacząco ułatwia identyfikację, organizację i śledzenie postępów. Jak utworzyć nową etykietę? W których zakładkach można dodać etykietę do sprawy? Przeczytaj i dowiedz się!
Integracja z systemem wFirma, to krok w kierunku usprawnienia procesów biznesowych na wielu płaszczyznach. Jak zatem zintegrować 5 ways... z systemem wFirma.pl? Co daje ta integracja? Przeczytaj poniższy artykuł i znajdź odpowiedzi na te pytania!
Aby usprawnić obsługę klienta, 5 ways… oferuje szablony odpowiedzi, które mogłyby być wysyłane klientom w podobnych sprawach. Jak z nich skorzystać? Jak dokonywać edycji szablonów? Przeczytaj artykuł i znajdź odpowiedź na te pytania!
W systemie 5 ways… chcąc pracować zespołowo, administrator oraz osoby do tego uprawnione mogą dodawać kolejnych użytkowników do zespołu. Jak dodać nowego użytkownika? Jakie role mogą mieć użytkownicy w systemie 5 ways...? Sprawdź!
W systemie 5 ways… automatycznie aktualizowane są statusy spraw w zależności od działań podejmowanych w panelu eksperta. Umożliwia to śledzenie postępów sprawy przez eksperta jak i klienta. Jak wygląda zmiana statusów spraw w systemie 5 ways...? Sprawdź!