Rozwijaj i skaluj swój biznes dzięki kompleksowej platformie wspierającej pracę biur księgowych
Wypróbuj za darmoIkona użytkownika to jeden z ważniejszych elementów personalizacji konta. Dzięki temu w szybki sposób możliwa jest identyfikacja i zlokalizowanie go w systemie. Jak ją ustawić i jak edytować aktualny awatar? O tym poniżej.
Ikona użytkownika, czyli awatar, pozwala na dodanie zdjęcia lub obrazka identyfikującego osobę, bądź firmę, do której należy konto.
Aby ustawić awatar, należy po zalogowaniu do systemu kliknąć USTAWIENIA, widoczne w pasku po lewej stronie ekranu i przejść do zakładki USTAWIENIA KONTA.
W wyświetlonym widoku w module ZMIANA AWATARA należy wybrać opcję ZMIEŃ.
Następnym krokiem jest wybór pliku do załączenia w oknie (pamiętając, że jego maksymalny dozwolony rozmiar wynosi 100 KB, a dozwolony format pliku to jpg/jpeg lub png). Po wybraniu zdjęcia, czy też obrazu pojawi się jego miniatura, którą można albo zaakceptować, albo odrzucić.
Po wybraniu i zaakceptowaniu ikony, system musi przeskanować dodany plik. Może to potrwać kilkadziesiąt sekund. Informować o tym będzie komunikat „Trwa skanowanie pliku”.
Zmiana awatara przebiega w taki sam sposób jak jego dodanie. Należy kliknąć w ikonę użytkownika w prawym górnym rogu, następnie z listy wybrać TWOJE USTAWIENIA » ZMIANA AWATARA. Klikając ZMIEŃ, można bez problemu odświeżyć awatar.
Rozwijaj i skaluj swój biznes dzięki kompleksowej platformie wspierającej pracę biur księgowych
Wypróbuj za darmoKażdy użytkownik może być pewny, że nasza praca nad systemem trwa nieustannie. Codziennie pracujemy nad tym, aby 5 ways... był nie tylko funkcjonalny, ale także dostosowany do najnowszych trendów. Gdzie znaleźć informacje o aktualizacjach? Przeczytaj!
Jedną z funkcji, jakie oferuje system 5 ways... jest etykietowanie spraw, co znacząco ułatwia identyfikację, organizację i śledzenie postępów. Jak utworzyć nową etykietę? W których zakładkach można dodać etykietę do sprawy? Przeczytaj i dowiedz się!
W systemie 5 ways… automatycznie aktualizowane są statusy spraw w zależności od działań podejmowanych w panelu eksperta. Umożliwia to śledzenie postępów sprawy przez eksperta jak i klienta. Jak wygląda zmiana statusów spraw w systemie 5 ways...? Sprawdź!
W systemie 5 ways… chcąc pracować zespołowo, administrator oraz osoby do tego uprawnione mogą dodawać kolejnych użytkowników do zespołu. Jak dodać nowego użytkownika? Jakie role mogą mieć użytkownicy w systemie 5 ways...? Sprawdź!
Integracja z systemem wFirma, to krok w kierunku usprawnienia procesów biznesowych na wielu płaszczyznach. Jak zatem zintegrować 5 ways... z systemem wFirma.pl? Co daje ta integracja? Przeczytaj poniższy artykuł i znajdź odpowiedzi na te pytania!
Aby usprawnić obsługę klienta, 5 ways… oferuje szablony odpowiedzi, które mogłyby być wysyłane klientom w podobnych sprawach. Jak z nich skorzystać? Jak dokonywać edycji szablonów? Przeczytaj artykuł i znajdź odpowiedź na te pytania!