X

Jak zarządzać pracą zespołu w systemie 5 ways... ?

System 5 ways… poprzez swoje funkcje znacząco usprawnia współpracę w ramach zespołu. Z artykułu dowiesz się jak zarządzać uprawnieniami pracowników, a także monitorować przepływ ich pracy.

Rozwiązania systemowe

Zarządzanie dostępem pracowników do:

  • danych klientów
  • ciągłości wielokanałowej komunikacji
    • korespondencja email
    • obsługa spraw przesłanych przez klientów
    • czat z klientami (opcjonalnie)
  • archiwum 
    • spraw
    • komunikacji
    • dokumentów

Zarządzanie przepływem pracy - tworzenie i delegowanie spraw

  •  powstawanie spraw
    • sprawy zlecone przez klientów
    • sprawy wewnętrznie tworzone i delegowane
    • sprawy własne
  • delegowanie spraw z określeniem priorytetu i terminu
  • akceptacja i zamknięcie sprawy

więcej o systemie obsługi spraw - link 

Komunikacja wewnętrzna - czat pracowniczy 

  • komunikacja bieżąca pomiędzy pracownikami w 5ways…
  • komunikacja w systemie wFirma dla biur rachunkowych
  • archiwum czatów pracowniczych

Zarządzanie pracą rozproszoną

Środowisko pracy poprzez dostępność online, umożliwia równoczesną pracę całego zespołu w opcji rozproszonej. Wielu lub wszyscy pracownicy znajdują się w różnych lokalizacjach. 

Monitoring pracy a system logów

Każda czynność w systemie pozostawia ślad, który pracownik, kiedy i co wykonał. 

Generator raportów

Manager ma do dyspozycji raporty określające: 

  • ilość wykonanych spraw w określonym czasie,
  • aktualne postępy pracy, 

Grafik Pracy

System posiada rozbudowany kalendarz w którym manager może zaplanować pracę pracowników. 

Grupy kompetencyjne

System umożliwia tworzenie grup kompetencyjnych na podstawie przydzielonych uprawnień, co ułatwia zarządzanie zespołem. 

Dodawanie pracowników 

Żeby dodać do systemu pracownika należy:

  • ze strony głównej lub menu bocznego przejść do zakładki UŻYTKOWNICY.

Po przejściu tego kroku, możemy dodawać pracowników. Aby to zrobić, należy w zakładce wybrać opcję DODAJ. Po kliknięciu, otworzy się okno, gdzie należy wprowadzić wszystkie niezbędne dane pracownika. Zakres danych:

  • adres e-mail
  • imię i nazwisko
  • pełnioną funkcję

System daje również możliwość, wprowadzenia dodatkowych danych adresowych, takich jak:

  • numer telefonu 
  • opis ( możliwość wprowadzenia indywidualnych informacji o pracowniku)
  • zdefiniować osobę reprezentującą - wskazać osobę pełniącą nadzór nad wykonywaną pracą pracownika ( wprowadzone dane osoby nadzorującej, będą widoczne w wiadomościach, jakie otrzymają klienci).
  • dodanie pracownika do wybranej grupy/zespołu 
  • nadanie uprawnień systemowych
  • nadanie uprawnień do możliwości zarządzania ankietami

Więcej informacji na temat dodawania nowych pracowników znajduje się w artykule pt. Jak dodać konto dla pracownika w 5 ways…?

Grupy, poziomy kompetencji i uprawnienia

Nadanie uprawnień pracownikom

Podczas dodawania nowych pracowników, można nadać im określone uprawnienia, dzięki którym uzyskają dostęp do określonych zakładek oraz będą mieli określone możliwości w zakresie funkcji jakie posiada system.

System posiada możliwość nadania uprawnień: ADMINISTRATORA, EKSPERTA, SPECJALISTY oraz PRAKTYKANTA.

Aby przydzielić rolę poszczególnym pracownikom, należy w bocznym menu wybrać zakładkę UŻYTKOWNICY następnie kliknąć w wybranego pracownika, któremu chcemy przypisać określoną funkcję a następnie kliknąć DODAJ w polu ROLA

Zakres czynności dla określonych uprawnień

Zakres czynności przypisany do określonych uprawnień definiuje zadania oraz odpowiedzialność pracowników w zależności od ich roli i poziomu dostępu.

 

Więcej informacji na temat dodawania nowych pracowników znajduje się w artykule pt. Zarządzanie użytkownikami w systemie 5 ways…- uprawnienia

Nadanie pracownikom funkcji, daje im możliwość wykonania tylko określonych czynności. Dzięki czemu mamy możliwość organizacji poszczególnych zadań na określone jednostki.
W tabeli przedstawiono, dostępne funkcje dla poszczególnych uprawnień.

Jeśli ADMINISTRATOR nada innemu pracownikowi funkcję ADMINISTRATOR otrzyma on uprawnienia do zarządzania innymi użytkownikami.

Edycja nadanych uprawnień i blokowanie użytkowników

W każdym momencie istnieje możliwość zmiany nadanych wcześniej uprawnień wybranemu pracownikowi. Żaden użytkownik nie może zostać trwale usunięty z systemu. Może on zostać zablokowany, w momencie gdy przestaje być częścią zespołu. 

Aby dokonać zmiany w uprawnieniach pracownika, należy wybrać w bocznym menu zakładkę UŻYTKOWNICY a następnie z listy zatrudnionych osób należy kliknąć w wybranego pracownika, następnie wyświetli się pole edycji, gdzie należy dokonać zmiany uprawnień, po czym zatwierdzić klikając przycisk ZAPISZ.

Blokowanie użytkowników

System 5 ways… posiada możliwość blokowania użytkowników, po zastosowaniu tej funkcji przy wybranym pracowniku, nie będzie on miał dostępu do swojego konta, przez co straci dostęp do danych zawartych w systemie. Funkcję blokowania użytkowników w systemie posiada wyłącznie ADMINISTRATOR KONTA

Aby zablokować użytkownika, należy przejść do zakładki UŻYTKOWNICY i wybrać tego, który ma zostać zablokowany. Po kliknięciu w wiersz z danymi użytkownika i otworzeniu się okna edycji wystarczy przy UŻYTKOWNIK ZABLOKOWANY przesunąć suwak i zapisać zmiany. Wówczas obok imienia zablokowanego użytkownika pojawi się ikona blokady - czerwony suwak.

Wszyscy zablokowani użytkownicy wyświetlają się z ikoną kłódki na liście w zakładce UŻYTKOWNICY.

 

Czegoś zabrakło? Skontaktuj się z nami
Frame
Rozpocznij już dziś!

Rozwijaj i skaluj swój biznes dzięki kompleksowej platformie wspierającej pracę biur księgowych

Wypróbuj za darmo
Od ponad
20 lat
Słuchamy i wspieramy rozwój 
Biur Rachunkowych w Polsce
Logo wFirma
Platforma do zarządzania firmą, 
oferująca narzędzia dla MŚP w 
księgowości i zarządzaniu finansami.
Logo Poradnik Przedsiębiorcy
Portal oferujący kompleksowe wsparcie dla 
przedsiębiorców,  
księgowych oraz osób 
prowadzących działalność gospodarczą.