5 ways… to system do zarządzania pracą zespołu i komunikacją z klientami. Domyślnie stworzony dla biur rachunkowych i doradców podatkowych, jednak z powodzeniem znajduje zastosowanie również w kancelariach prawnych i firmach konsultingowych.
System obsługi spraw umożliwia skuteczne zarządzanie komunikacją pomiędzy biurem a klientami oraz tworzenie spraw i ich obsługę w ramach zespołu pracowników w biurze jak i w modelu rozproszonym (w różnych lokalizacjach jednocześnie).
Główne funkcje systemu
- Formularz kontaktowy zintegrowany z systemem komunikacji - umożliwia przyjmowanie zapytań:
- na stronie www,
- w mediach społecznościowych (posty),
- w ramach mailingów wysyłanych do baz klientów;
- System komunikacji - umożliwia komunikowanie się klientów z biurem wewnątrz systemu 5 ways…, delegowanie korespondencji, zakładanie spraw, określanie ich priorytetów i terminu wykonania. Pozwala także na sprawdzanie przygotowanych materiałów przez pracowników nadrzędnych, akceptację zadania i przesłanie opracowanej sprawy do klienta;
- Poczta email - integracja z dostawcami elektronicznej poczty takimi jak Gmail i Outlook Exchange, oraz za pośrednictwem protokołów SMTP i IMAP. Jest doskonałym rozwiązaniem grupującym i spinającym trwale całą komunikację email z klientem w ramach jego karty w systemie;
- Komunikator jako integrator wielu kanałów komunikacji tekstowej - umożliwia odbieranie i wysyłanie wiadomości z jednego miejsca, bez konieczności przechodzenia pomiędzy różnymi aplikacjami do rozmów używanymi przez klientów. Komunikator w systemie 5 ways… to:
- czat - zewnętrzny na stronie www,
- czat pracowniczy wewnętrzny,
- messenger - już wkrótce,
- whatsapp - już wkrótce,
- SMS/ MMS - już wkrótce,
- System ankiet:
- wewnętrznych - służy zbieraniu informacji od klientów przykładowo o wyborze opodatkowania, zasad zeznań rocznych itp.,
- zewnętrznych - służy do zbierania zapytań ofertowych, gdzie ankieta jest:
- umieszczona na stronie www,
- udostępniona jako post w mediach społecznościowych,
- wysłana mailingiem do baz przedsiębiorców;
- CRM/ Lista klientów - umożliwia efektywne zarządzanie relacjami z wybranym klientem wieloma kanałami w jednym miejscu, w ramach jego karty.
- Archiwum - daje możliwość powrotu do przebiegu całej komunikacji zarówno z klientem, jak i pracownikami. Dzięki temu żadna istotna informacja nie zostanie pominięta, a cała historia obsługi pozostaje zawsze pod ręką.
System obsługi spraw a dodatkowe przychody
5 ways umożliwia przyjmowanie i realizację płatnych zleceń za pomocą formularza kontaktowego:
- wpiętego w stronę www,
- udostępnionego jako post w mediach społecznościowych,
- wysłanego jako część mailingów do baz potencjalnych klientów.
Typowe zlecenia, które najczęściej występują w Biurach Rachunkowych to:
- przygotowanie dokumentacji do banku lub innych instytucji,
- cash flow,
- analizy i sprawozdania,
- zakładanie firmy.
Doradcy podatkowi i prawnicy mogą tą drogą zbierać zapytania dotyczące udzielania odpłatnych porad.
5 ways… dzięki integracji z systemami płatności elektronicznych online umożliwia pobranie z góry całości lub zaliczki do wykonanej usługi i automatyczne wystawienie faktury.
Aby umożliwić klientom opłacenie sprawy konieczna jest integracja z systemem Autopay. Więcej o integracji w artykule: Integracja z systemem płatności Autopay. Automatyczne fakturowanie możliwe jest w ramach integracji z systemem wFirma.
Praca zespołowa
Co ważne, system obsługi spraw umożliwia efektywną pracę zespołową w oparciu o:
- indywidualny dostęp do konta online, niezależnie od lokalizacji,
- nadanie odpowiednich uprawnień (ról) pracownikom,
- tworzenie grup kompetencyjnych (np. grupa księgowych lub kadrowych),
- delegowanie spraw z terminem ich wykonania i priorytetem,
- stały wgląd do systemu logów - kontrola pracy pracowników,
- raporty i analizy.
Marketing - zbieranie leadów
System może mieć również zastosowanie w działaniach marketingowych:
- zapytania ofertowe - formularz kontaktowy dystrybuowany wieloma kanałami w internecie może zbierać zapytania o konkretne usługi lub ich wycenę,
- zbieranie leadów - ankiety udostępnione w ramach burzliwych dyskusji w mediach społecznościowych dają możliwość wypowiedzi a respondenci umieszczają swój adres mailowy oczekując przesłania wyników badania.
24 maja 2025
3 osoby polecają
Kliknij i polub jeśli pomogliśmy :)