Rozwijaj i skaluj swój biznes dzięki kompleksowej platformie wspierającej pracę biur księgowych
Wypróbuj za darmoModuł Zadań w systemie 5 ways… to narzędzie wspierające organizację codziennej pracy zespołu. Umożliwia planowanie działań, delegowanie obowiązków, kontrolę terminów oraz monitorowanie postępu realizacji zadań – zarówno indywidualnych, jak i zespołowych. Dzięki centralnemu widokowi zadań każdy użytkownik dokładnie wie, nad czym pracuje, co wymaga reakcji i jakie działania są już zakończone.
Moduł Zadań jest dostępny z poziomu lewego menu głównego systemu. Aby przejść do listy zadań, należy przejść do zakładki ZADANIA.
Po wejściu do modułu użytkownik widzi panel zarządzania zadaniami wraz z listą zadań oraz zakładkami odzwierciedlającymi ich status.
Aby utworzyć nowe zadanie, należy:
Podczas tworzenia lub edycji zadania użytkownik wypełnia kartę zadania, która zawiera następujące pola:
W polu opisu zadania można:
Po uzupełnieniu danych zadanie zapisuje się przyciskiem ZAPISZ lub można zrezygnować z tworzenia zadania, wybierając ANULUJ.
Widok główny modułu Zadań został zaprojektowany tak, aby ułatwić szybkie odnalezienie potrzebnych informacji. Zadania są pogrupowane w zakładkach:
Zadania w systemie przechodzą przez kolejne etapy, które są odzwierciedlone w zakładkach modułu. Taki podział:
Po zakończeniu realizacji zadanie trafia do zakładki ZAKOŃCZONE, co umożliwia zachowanie historii wykonanych działań.
Moduł Zadań w 5 ways… doskonale sprawdza się w codziennej pracy zespołów, m.in. do:
Centralny widok zadań zwiększa przejrzystość pracy i minimalizuje ryzyko pominięcia istotnych obowiązków.
Rozwijaj i skaluj swój biznes dzięki kompleksowej platformie wspierającej pracę biur księgowych
Wypróbuj za darmoW nocy z 18 na 19 grudnia odbędzie się aktualizacja 5 ways…, w ramach której pojawi się nowy moduł Zadań z możliwością dodawania kart i różnych typów zadań. Zmienione zostaną także Ustawienia systemowe. Sprawdź szczegóły!