Rozwijaj i skaluj swój biznes dzięki kompleksowej platformie wspierającej pracę biur księgowych
Wypróbuj za darmoSystem 5 ways… jest zintegrowany z dostawcami elektronicznej poczty takimi jak Gmail i Outlook Exchange, a ponadto daje możliwość dokonania integracji z innymi skrzynkami pocztowymi za pośrednictwem protokołów SMTP i IMAP.
Z artykułu dowiesz się, w jaki sposób połączyć system z poszczególnymi skrzynkami, a także w jaki sposób można to wykorzystać w codziennej pracy.
Aby dokonać integracji z wybraną pocztą, należy przejść do ustawień konta lub wybrać zakładkę POCZTA z poziomu lewego menu.
Jeżeli do tej pory nie została wykonana integracja z żadną inną skrzynką pocztową, należy kliknąć w prawym górnym rogu przycisk DODAJ KONTO POCZTOWE.
W dalszym etapie należy w polu wybierania protokołu ustawić skrzynkę z którą ma zostać dokonana integracja.
Przechodząc do integracji, pojawi się okno w nowej zakładce, w której należy wpisać adres mailowy.
Aby założyć skrzynkę pocztową Outlook Exchange lub Gmail należy skorzystać z poniższych linków:
https://workspace.google.com/intl/pl/gmail/
Integracje z pocztami Gmail oraz Outlook Exchange umożliwiają bezpośrednią komunikację mailową z klientem z systemu 5 ways… Dzięki temu cała korespondencja jest zawsze pod ręką, a archiwum wiadomości pozwala na wgląd nawet do najstarszych wiadomości.
Integracja z Outlook Exchange oraz Gmail odbywa się analogicznie.
Możliwość wyboru folderów do przeniesienia
Po zintegrowaniu e-maila z systemem mamy opcję wyboru folderów ze swojej skrzynki Outlook, które będą przeniesione do 5 ways… Funkcja ta nie występuje w przypadku Gmaila.
System 5 ways… umożliwia integrację z różnymi skrzynkami mailowymi. Oprócz Gmail czy Outlook Exchange istnieje możliwość integracji za pomocą protokołów SMTP i IMAP.
Połączenie systemu z osobistą skrzynką mailową pozwala rozwiązać problem rozproszonej komunikacji, a także daje możliwość korespondencji z klientami wewnątrz jednego systemu.
W systemie 5 ways… przy użyciu protokołu SMTP i/lub IMAP, można dokonać między innymi integracji skrzynek mailowych:
Aby dokonać integracji poczty za pomocą protokołu SMTP i IMAP należy z poziomu ustawień przejść do zakładki POCZTA i wybrać opcję RĘCZNA KONFIGURACJA.
Wyświetli się formularz w którym należy podać wszystkie wymagane informacje - można je znaleźć na stronie dostawcy usługi.
Po uzupełnieniu wszystkich danych, a także oznaczeniu adresu mailowego, na który mają być wysyłane wiadomości, wystarczy kliknąć DALEJ.
Aby zweryfikować czy integracja została wykonana w sposób prawidłowy, należy wysłać wiadomość tekstową, klikając w przycisk WYŚLIJ WIADOMOŚĆ TESTOWĄ.
Po wybraniu opcji wysłania wiadomości testowej, należy podać adres e-mail a następnie kliknąć WYŚLIJ. Po kliknięciu w przycisk wiadomośc testowa zostanie wysłana na podany adres e-mail.
Po zintegrowaniu e-maila z systemem przez SMTP i IMAP tak jak w przypadku Outlooka mamy opcję wyboru folderów ze swojej skrzynki, które będą przeniesione do 5 ways… - jeżeli któryś z folderów nie będzie nam potrzebny, nie musimy go przenosić.
Rozwijaj i skaluj swój biznes dzięki kompleksowej platformie wspierającej pracę biur księgowych
Wypróbuj za darmoKażdy użytkownik może być pewny, że nasza praca nad systemem trwa nieustannie. Codziennie pracujemy nad tym, aby 5 ways... był nie tylko funkcjonalny, ale także dostosowany do najnowszych trendów. Gdzie znaleźć informacje o aktualizacjach? Przeczytaj!