5 ways… to system do zarządzania pracą zespołu i komunikacją z klientami. Domyślnie stworzony dla biur rachunkowych i doradców podatkowych, jednak z powodzeniem znajduje zastosowanie również w kancelariach prawnych i firmach konsultingowych.
System 5 ways, dzięki swoim funkcjom, skutecznie usprawnia współpracę w zespole, poprawiając organizację pracy i komunikację. Sprawdź, jakie funkcje oferuje system 5 ways...!
Tworzenie grup pracowników w systemie 5 ways... umożliwia przy tym elastyczne zarządzanie każdym utworzonym zespołem, a także pozwala na bardzo łatwe przypisywanie pracowników do nowych zespołów. Z artykułu dowiesz się, jak to działa w praktyce!
Praca zespołowa w systemie 5 ways… to narzędzie, które ma na celu usprawnienie współpracy nad zadaniami wewnątrz zespołu. Dodatkowo wspomaga również komunikację, przepływ pracy i wpływa na efektywną realizację zadań. Sprawdź więcej!
Przejmowanie i delegowanie spraw to funkcjonalności dostępne w ramach systemu obsługi spraw. Pozwalają na optymalizację pracy i sprawną organizację w zespole. Jak wygląda proces delegowania spraw i akceptowania odpowiedzi? Przeczytaj i dowiedz się!