Rozwijaj i skaluj swój biznes dzięki kompleksowej platformie wspierającej pracę biur księgowych
Wypróbuj za darmo5 ways… otwiera szerokie możliwości obsługi klientów m.in. w ramach systemu obsługi spraw. Czym jest system obsługi spraw, jak zacząć z niego korzystać i jak udostępnić klientom formularz kontaktowy? O tym poniżej.
System obsługi spraw to zaawansowane narzędzie umożliwiające skuteczne zarządzanie komunikacją i obsługą klientów online.
Pozwala na sprawną obsługę zapytań klientów wpływających poprzez formularz kontaktowy. Otrzymane wiadomości możesz: etykietować, wyceniać oraz nadawać im priorytety. Pełna historia konwersacji z dokładnością co do minuty jest przechowywana w bezpiecznym archiwum pod klientem, którego dotyczy.
Narzędzie to umożliwia efektywną pracę zespołową w oparciu o:
nadawanie odpowiednich uprawnień (ról) pracownikom,
tworzeniu grup kompetencyjnych (np. grupa księgowych lub kadrowych),
delegowaniu spraw (przypisaniu realizacji konkretnemu pracownikowi),
bieżącą obsługę klientów przez młodszych pracowników i akceptację odpowiedzi przez doświadczonego pracownika, oraz
organizacji dyżurów pracy przy obsłudze klienta.
Aby zacząć obsługę zapytań przez 5 ways…, należy udostępnić klientom formularz. Można to zrobić za pomocą:
Po jego udostępnieniu pozostaje czekać na pierwsze zgłoszenia i wiadomości.
W momencie, gdy klient chce skorzystać z formularza, musi podać swoje imię, adres e-mail oraz opcjonalnie numer telefonu i oczywiście zadać pytanie do eksperta. Po wysłaniu zapytania, na podany w formularzu e-mail otrzymuje wiadomość z możliwością aktywacji sprawy i założenia darmowego konta klienta. Po aktywowaniu sprawy zostaje ona przesłana do eksperta i pojawia się w dedykowanej zakładce OBSŁUGI SPRAW.
Dodawanie nowego widgetu formularza obsługi spraw odbywa się z poziomu dashboardu, po przejściu do HOME » OBSŁUGA SPRAW.
Jest to również możliwe poprzez zakładkę USTAWIENIA » WIDGETY » DODAJ. Następnie należy wpisać adres URL strony, do której dany formularz będzie wpięty i w polu TYP WIDGETU wybrać FORMULARZ OBSŁUGI SPRAW » ZAPISZ.
Dodając formularz obsługi spraw, możemy skorzystać z trzech gotowych szablonów: ciemnego, jasnego i kontrastowego.
Chcąc dostosować formularz do swoich potrzeb mamy do dyspozycji takie opcje jak: wyrównanie treści nagłówka, nadanie tytułu i podtytułu, ustalenie wielkości i kolorów poszczególnych pól i przycisków. Możemy również wyznaczyć miejsce, w którym ma się znajdować ikona otwarcia widgetu, dodać swój regulamin i niezbędne zgody prawne.
Po dostosowaniu wyglądu widget jest gotowy do zapisania i wpięcia na stronę.
Szablonów formularzy obsługi spraw można stworzyć wiele, wedle potrzeby.
Każdy wygenerowany widget w systemie 5 ways… posiada swój unikalny kod widgetu. Aby go odnaleźć, należy przejść w USTAWIENIA » WIDGETY i wybrać interesujący nas widget formularza obsługi spraw klikając w jego nazwę. Kod znajduje się w polu edycji w sekcji LINK DO UMIESZCZENIA NA STRONIE.
Aby wpiąć widget do swojej witryny, należy dołączyć wygenerowany kod JavaScript na koniec sekcji BODY kodu HTML strony internetowej.
Po umieszczeniu kodu we wskazanym miejscu formularz obsługi spraw zostanie wyświetlony na wybranej stronie internetowej. W tym momencie jest on gotowy do użytku przez klientów.
Aby usprawnić proces wpięcia formularza w stronę internetową, przygotowaliśmy instrukcję wideo:
Inną możliwością udostępnienia formularza jest przesłanie go za pomocą linku. Link dostępny jest z poziomu konfiguratora formularza obsługi spraw w sekcji LINK DO FORMULARZA. Wystarczy go skopiować i przesłać użytkownikowi.
Opcja edycji widgetów jest dostępna bezpośrednio poprzez wejście w zakładkę USTAWIENIA » WIDGETY. Z tego poziomu należy kliknąć w formularz obsługi spraw, który chcemy edytować, następnie zostaniemy przeniesieni do widoku, z którego możemy już dokonać edycji.
Rozwijaj i skaluj swój biznes dzięki kompleksowej platformie wspierającej pracę biur księgowych
Wypróbuj za darmoKażdy użytkownik może być pewny, że nasza praca nad systemem trwa nieustannie. Codziennie pracujemy nad tym, aby 5 ways... był nie tylko funkcjonalny, ale także dostosowany do najnowszych trendów. Gdzie znaleźć informacje o aktualizacjach? Przeczytaj!
W systemie 5 ways… chcąc pracować zespołowo, administrator oraz osoby do tego uprawnione mogą dodawać kolejnych użytkowników do zespołu. Jak dodać nowego użytkownika? Jakie role mogą mieć użytkownicy w systemie 5 ways...? Sprawdź!
W systemie 5 ways… automatycznie aktualizowane są statusy spraw w zależności od działań podejmowanych w panelu eksperta. Umożliwia to śledzenie postępów sprawy przez eksperta jak i klienta. Jak wygląda zmiana statusów spraw w systemie 5 ways...? Sprawdź!
Możliwość dostosowania interfejsu do własnych potrzeb może znacząco ułatwić pracę w systemie każdemu użytkownikowi. Jak wygląda zarządzanie interfejsem w systemie 5 ways...? Jakie udogodnienia czekają na użytkownika? Przeczytaj i sprawdź!