Rozwijaj i skaluj swój biznes dzięki kompleksowej platformie wspierającej pracę biur księgowych
Wypróbuj za darmoAby usprawnić komunikację między klientami, w systemie 5 ways… istnieją dwa sposoby udostępniania im formularza:
W pierwszej kolejności należy utworzyć formularz. Dodawanie nowego widgetu formularza obsługi spraw odbywa się z poziomu dashboardu, po przejściu do zakładki HOME » OBSŁUGA SPRAW+.
Innym miejscem, gdzie można w systemie dodać formularz jest zakładka USTAWIENIA » WIDGETY. Po wybraniu opcji DODAJ, należy wpisać adres URL strony, do której dany formularz będzie wpięty i w polu TYP WIDGETU wybrać FORMULARZ OBSŁUGI SPRAW i kliknąć ZAPISZ.
Więcej informacji o tworzeniu i personalizacji formularza dostępnych jest w artykule: System obsługi spraw w systemie 5 ways…
Najprostszym sposobem na udostępnienie formularza jest przesłanie klientowi linku z bezpośrednim przekierowaniem. Link jest automatycznie generowany podczas tworzenia formularza.
Dedykowany link dostępny jest z poziomu konfiguratora formularza obsługi spraw w sekcji LINK DO FORMULARZA, znajdującej się pod widokiem podglądowym formularza. Wystarczy go skopiować (klikając w ikonę kopiowania) i przesłać użytkownikowi w wiadomości mailowej lub za pomocą czatu.
Po kliknięciu w link przez klienta, formularz zostanie otworzony w nowym oknie przeglądarki. Po uzupełnieniu i przesłaniu sprawy (wiadomości), klient musi aktywować sprawę. W tym celu wystarczy że naciśnie przycisk AKTYWUJ SPRAWĘ, w wiadomości mailowej, która zostanie przesłana na adres e-mail podany w formularzu.
Po aktywacji sprawy i rejestracji konta przez klienta, trafi ona do eksperta.
Innym sposobem na udostępnienie formularza obsługi spraw, jest dodanie widgetu formularza obsługi spraw do strony internetowej. Można to zrobić za pomocą wygenerowanego w systemie 5 ways… skryptu, który należy wpiąć do kodu źródłowego strony, umożliwiając klientom dostęp do formularza bezpośrednio ze swojej strony internetowej.
Informacje dotyczące umieszczenia formularza na stronie za pomocą widgetu, dostępne są w artykule: Jak mogę dodać formularz obsługi spraw do mojej strony internetowej?
Za pomocą formularza obsługi spraw, kontakt z klientem staje się bardziej przystępny i uporządkowany. Sprawy z formularza przechowywane są i archiwizowane na koncie eksperta i klienta. W łatwy sposób można odszukać każdą z nich, a także skorzystać z dodatkowych opcji oferowanych przez 5 ways…, jak np. przesłanie wyceny do klienta.
Rozwijaj i skaluj swój biznes dzięki kompleksowej platformie wspierającej pracę biur księgowych
Wypróbuj za darmoKażdy użytkownik może być pewny, że nasza praca nad systemem trwa nieustannie. Codziennie pracujemy nad tym, aby 5 ways... był nie tylko funkcjonalny, ale także dostosowany do najnowszych trendów. Gdzie znaleźć informacje o aktualizacjach? Przeczytaj!
W systemie 5 ways… chcąc pracować zespołowo, administrator oraz osoby do tego uprawnione mogą dodawać kolejnych użytkowników do zespołu. Jak dodać nowego użytkownika? Jakie role mogą mieć użytkownicy w systemie 5 ways...? Sprawdź!
Integracja z systemem wFirma, to krok w kierunku usprawnienia procesów biznesowych na wielu płaszczyznach. Jak zatem zintegrować 5 ways... z systemem wFirma.pl? Co daje ta integracja? Przeczytaj poniższy artykuł i znajdź odpowiedzi na te pytania!
Jedną z funkcji, jakie oferuje system 5 ways... jest etykietowanie spraw, co znacząco ułatwia identyfikację, organizację i śledzenie postępów. Jak utworzyć nową etykietę? W których zakładkach można dodać etykietę do sprawy? Przeczytaj i dowiedz się!
Możliwość dostosowania interfejsu do własnych potrzeb może znacząco ułatwić pracę w systemie każdemu użytkownikowi. Jak wygląda zarządzanie interfejsem w systemie 5 ways...? Jakie udogodnienia czekają na użytkownika? Przeczytaj i sprawdź!
W systemie 5 ways… automatycznie aktualizowane są statusy spraw w zależności od działań podejmowanych w panelu eksperta. Umożliwia to śledzenie postępów sprawy przez eksperta jak i klienta. Jak wygląda zmiana statusów spraw w systemie 5 ways...? Sprawdź!
5 ways… daje możliwość indywidualnych wycen w ramach sprawy. Jak zatem wygląda wycena spraw w systemie 5 ways...? Co jest konieczne, aby uzyskać możliwość monetyzacji usług? Przeczytaj artykuł i dowiedz się!
Aby usprawnić obsługę klienta, 5 ways… oferuje szablony odpowiedzi, które mogłyby być wysyłane klientom w podobnych sprawach. Jak z nich skorzystać? Jak dokonywać edycji szablonów? Przeczytaj artykuł i znajdź odpowiedź na te pytania!
Aby usprawnić zbieranie opinii klienckich oraz pomysłów na nowe usługi za pomocą ankiet system 5 ways... umożliwił wpięcie ankiety bezpośrednio w stronę internetową w formie widgetu. Zatem jak wpiąć ankietę w swoją stronę internetową? Sprawdź!